اخیرا کاربران گزارش کرده‌اند که پس از دریافت بروزرسانی IOS 18 آی مسیج آن با ایراد عجیبی مواجه شده است. طبق گزارش کاربران این باگ در شرایطی خاص باعث می‌شود برنامه مکررا متوقف شود. 

به گزارش 9to5mac، به‌نظر می‌رسد این مشکل زمانی خودش را نشان می‌دهد که کاربر بخواهد مشخصا یک واچ‌فیس را از طریق آی مسیج با دیگری به اشتراک بگذارد. به محض دریافت پیام، با جواب دادن به آن، مشکل شروع شده و اپلیکیشن را هنگام بازکردن پیام کرش می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

کرش‌های پی‌درپی آی مسیج و راه‌حل موقت

این اتفاق فقط برای دریافت‌کننده پیام اتفاق نمی‌افتد بلکه ارسال کننده واچ فیس نیز با همین مشکل مواجه می‌شود. به این‌صورت ایراد هر دو طرف را درگیر می‌کند.

برخی گزارش کرده‌اند که با حذف گفتگو می‌توان می‌توان موقتا از شر این باگ خلاص شد اما حذف گفتگو هم چندان بدون چالش نیست. چراکه احتمال دارد قبل اینکه بخواهید گفتگو را حذف کنید، اپلیکیشن‌ بارها کرش شده باشد. بعلاوه حذف مکالمه و بازیابی مجدد آن از قسمت پیام‌های حذف‌شده نیز کارساز نیست و باگ دوباره فعال خواهد شد.

قطعا اپل بزودی با نسخه‌ی اصلاح شده‌ی IOS 18 این مشکل را رفع خواهد کرد، اما توصیه می‌شود تا آن زمان، کاربران از این‌ نوع پیام‌ها اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید:

source
کلاس یوس

توسط petese.ir