مانتو دانشجویی ۱۴۰۳ : این مدل مانتودر بین دختر خانم های دانشجو طرفدار زیادی دارد پس در ادامه همراه ما باشید تا راهنمای خرید و مدل های مانتو دانشجویی را ببینید.

بهترین و مناسب ترین مانتو دانشجویی 1403 + مدل ها و راهنمای خرید مانتو دانشجویی

بهترین و مناسب ترین مانتو دانشجویی ۱۴۰۳ + مدل ها و راهنمای خرید مانتو دانشجویی

جنس  :

مهم ترین نکته جنس آن است. متناسب با فصل، شما باید گرمی یا خنکی مانتو را متوجه شوید. همچنین جنس مانتو باید بگونه‌ای باشد که ماندگاری زیادی در طول دوران پوشیدن داشته باشد و با شستشو خراب نشود.

مانتو دانشجویی

سبک و راحت بودن :

مانتو دانشجویی الیاف طبیعی مانند کتان به دلیل وزن کم، بسیار سبک و راحت است و برای استفاده طولانی مدت در طول روز مناسب می باشد. این ویژگی به شما آزادی حرکت بیشتری می‌دهد و از ایجاد حس خستگی و آزردگی جلوگیری می‌کند.

مانتو مناسب دانشگاه

قد

مدل این لباس باید به گونه ای باشد که در عین شیک و زیبا بودن، آزادی حرکت شما را محدود نکند و باید از نظر قد و مدل، متناسب با محیط دانشگاه و فعالیت های روزانه شما باشد.

مانتو دانشجویی بلند

ست با انواع لباس

شما می‌توانید با شلوار جین، شلوار پارچه‌ ای، و یا دامن ست کنید. برای شیک تر شدن می توانید یک کمر بند به مانتو اضافه کرده و همچنین برای زیر مانتو از تیشرت، پیراهن، و یا بلوز استفاده کنید. اگر مانتو دانشجویی شما ساده است، می‌توانید از اکسسوری‌ های بیشتری استفاده کنید.

ست مانتو دانشجویی برای دانشگاه

رنگ

رنگ‌های خنثی و ملایم مانند بژ، طوسی، کرم، سرمه‌ای و مشکی برای محیط دانشگاه مناسب‌اند. این رنگ‌ها به راحتی با سایر لباس‌ها ست می‌شوند و ظاهری مرتب و آرام به شما می‌بخشند. همچنین رنگ‌های تیره‌تر مانند زرشکی یا سبز تیره نیز می‌توانند گزینه‌های خوبی برای روزهای سردتر باشند.

جنس مانتو دانشجویی

سایز

از مانتوهای خیلی تنگ یا خیلی گشاد استفاده نکنید. نکته دیگری که باید حتماً به آن توجه داشته باشید انتخاب مانتو براساس فرم بدن است. با شناخت فرم بدن خود و انتخاب براساس آن، گام مهمی در جهت خوش‌تیپ بودن برداشته‌اید.

راهنمای خرید مانتو دانشجویی

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir