به نظر می‌رسد قابلیت Circle to Search به گوشی‌های سری شیائومی 14T خواهد آمد. این قابلیت تاکنون منحصر به گوشی‌های سامسونگ و پیکسل بوده است.

شیائومی قرار است سری 14T را در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) معرفی کند. حالا یک افشاگری جدیدی نشان می‌دهد که این گوشی‌ها دارای قابلیت Circle to Search خواهند بود.

قابلیت Circle to Search شیائومی 14T

قابلیت Circle to Search به کاربران اجازه می‌دهد تا با کشیدن حلقه به دور هر چیزی روی صفحه‌نمایش خود به اطلاعات لازم در مورد آن دسترسی پیدا کنند. قابلیت Circle to Search شیائومی 14T تنها ویژگی بر اساس هوش مصنوعی گوگل این سری نخواهد بود. سری شیائومی 14T همچنین با سایر قابلیت‌های هوش مصنوعی جمینای گوگل، مانند AI Notes, AI Interpreter, AI subtitles و AI Voice Recorder عرضه می‌شود.

قابلیت Circle to Search شیائومی 14T

تصاویر فاش شده، جزئیات بیشتری درباره سخت‌افزار این سری نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد شیائومی 14T از تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا مدیاتک بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این گوشی دارای 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی باشد که از طریق کارت microSD قابل ارتقا خواهد بود. انرژی این گوشی را بک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ 45 واتی HyperCharge شیائومی تامین خواهد کرد که تنها در عرض 45 دقیقه می‌تواند گوشی را از 0 تا 100 درصد شارژ کند.

قابلیت Circle to Search شیائومی 14T

مشخصات دوربین شیائومی 14T نیز رقابتی به نظر می‌رسد. طبق شایعات، در پنل پشتی آن یک سیستم دوربین سه گانه شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی IMX906 سونی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک سنسور تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت و دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین، صفحه‌نمایش آن یک پنل 6.67 اینچی OLED با وضوح 2712 در 1120 پیکسل است. این گوشی رابط کاربری HyperOS شیائومی را بر پایه اندروید 14 اجرا خواهد کرد. همچنین دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار خواهد بود.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir