در ماه ژوئیه تایید شد که سونی برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۹ به نمایشگاه بازی‌های ویدیویی توکیو که برای هفته آینده برنامه‌ریزی شده بازخواهد گشت. به تازگی این شرکت از لیست بازی‌های خود در این رویداد رونمایی کرده است.

غرفه پلی‌استیشن به شما اجازه می‌دهد تا بخش‌هایی از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، عنوان Metaphor: ReFantazio و آثار دیگر از جمله Dragon Quest 3 HD-2D Remake یا دیگر عناوین پیش رو را تجربه کنید.

Metaphor: ReFantazio

این شرکت همچنین دو غرفه برای PS5 Pro خواهد داشت که در آن شرکت‌کنندگان می‌توانند نسخه‌های مخصوص بازی‌های Final Fantasy 7 Rebirth و Gran Turismo 7 PS5 Pro Enhanced را روی این کنسول تجربه کنید.

سونی علاوه بر ایستگاه‌ها و غرفه‌های نمایشی خود، ارائه‌هایی در نظر گرفته که نخستین آن در ۲۶ سپتامبر و با تمرکز روی Astro Bot صورت خواهد گرفت. در ادامه یک کنفرانس از سوی رئیس بخش هند پلی استیشن، شوهی یوشیدا می‌پردازد برگذار خواهد شد و نهایتا در سونی سه عنوان بزرگ شخص ثالث آینده را به نمایش می گذارد. در نهایت نیز در تاریخ ، سونی نمایشی از بازی‌های سایلنت هیل ۲، Dragon Ball: Sparking! ZERO و بازی Metaphor: ReFantazio به تصویر خواهد کشید.

سرانجام در ۲۹ سپتامبر، یک نمایش یک ساعته و زنده برای Death Stranding 2: On the Beach برنامه ریزی شده که کارگردان بازی، هیدئو کوجیما در کنار چندین مهمان دیگر در آن حضور خواهد داشت. در اواخر همان روز، سونی نمایش‌های جدیدی از بازی‌های Monster Hunter Wilds و Dynasty Warriors: Origins را به نمایش خواهد گذاشت.

source

توسط petese.ir