Print Friendly, Pdf &Amp; Email

دارنده مدال طلای المپیک پاریس مدعی شد: مسئولان استانداری کرمانشاه زمینی را به من هدیه دادند که ۱۱ صاحب دیگر داشت و شهرداری هم فقط یک شکلات خوری به من هدیه داد!

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، آرین سلیمی نابغه کرمانشاهی تکواندوی ایران که در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با شکست قاطع همه رقبای خود به مدال ارزشمند طلای المپیک رسید، در یک برنامه تلویزیونی از هدایای عجیب مسئولان استانداری و شهرداری کرمانشاه پرده برداشت.

سلیمی درباره میزان جوایزی که به او بعد از کسب طلای المپیک تعلق گرفت، گفت: به خدا ما ۱۰۰ میلیارد ندیدیم. کمیته المپیک ۱۰ میلیارد پاداش پای سکو داد. یک میلیارد هم فدراسیون تکواندو داد که پرداخت شدند.

وی در ادامه مدعی شد: صحبتهایی عنوان شده بود که مسئولان کرمانشاه یک زمین ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی به من هدیه دادند اما آن زمین ۱۱ صاحب دارد. یک صاحب آن هم‌باشگاهی من است به من گفت مبارکت باشد اما اگر بخواهی ما را هم کنار بزنی باز آن زمین ۱۰ صاحب دیگر دارد. ارزش آن هم ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون نیست و فقط ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون تومان ارزش دارد!

دارنده مدال طلای المپیک افزود: شهردار کرمانشاه نیز یک شب من را دعوت کرد که مجبور شدم مهمانان منزلمان را ترک کنم. رفتم دیدم جلسه تجلیل از خبرنگاران است و من هیچ کاره‌ام و جایی برای من تدارک ندیده‌اند. شهردار آنجا اعلام کرده بود در صورتی‌که کارهایم انجام شود من را استخدام می‌کنند یعنی خود شهردار هم علاقه‌ای نداشت که من استخدام شهرداری شوم البته هیچ اقدامی هم نشد و من هم گفتم اصلا دوست ندارم در آنجا استخدام شوم. در آخر مراسم هم به من یک شکلات خوری هدیه دادند!

source
کلاس یوس

توسط petese.ir