ردمی به‌خوبی می‌داند در این روزها که به تاریخ رونمایی سری ردمی نوت نوت 14 نزدیک می‌شویم، چطور با کارت‌هایش بازی کند و به‌تازگی رنگبندی ردمی نوت 14 پرو و 14 پرو پلاس را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

به گزارش gizmochina، ردمی با انتشار این پوسترهای جدید، رنگ بندی ردمی نوت 14 پرو و ردمی نوت 14 پرو پلاس را تایید کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

رنگبندی ردمی نوت 14 پرو و 14 پرو پلاس

تنوع رنگی گوشی ردمی نوت 14 پرو شامل رنگ‌های سبز، بنفش، سفید و مشکی خواهد بود. رنگ‌های سبز و بنفش دو تناژ رنگی دارند و جذابتر به نظر می‌رسند. رنگ‌ سفید کمی حالت درخشندگی دارد؛ اما رنگ مشکی، از ظاهر مات کلاسیک برخوردار است.

 

رنگبندی ردمی نوت 14 پرو پلاس نیز شامل رنگ‌های مشکی، سفید و سبز می‌شود. پنل پشتی هر دو گوشی کمی خمیدگی دارد و ماژول دوربین آنها به‌صورت مربعی با گوشه‌های خمیده طراحی شده است. البته، ماژول دوربین این گوشی‌ها کاملا یکسان نیست. لنزهای ردمی نوت 14 پرو به‌طور محتاطانه و ظریف روی صفحه شیشه‌ای قرار گرفته‌اند؛ اما دور ماژول ردمی نوت 14 پرو پلاس یک حلقه دیده می‌شود.

علیرغم اینکه رنگ بندی سری ردمی نوت 14 پرو به‌طور رسمی تایید شده، اما مشخصات فنی آنها هنوز کاملا مشخص نیست و برای اطلاعات رسمی باید تا روز معرفی این گوشی‌ها منتظر بمانیم. با این حال، برخی شایعات حاکی از آن هستند که ردمی از یک نسخه استاندارد نیز رونمایی می‌کند که پسوند پرو ندارد. این مدل با قیمت کمتری نسبت به مدل‌های پرو عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود ردمی نوت 14 به نمایشگر AMOLED با رزولوشن 1.5K مجهز شود؛ در این صورت، یک ارتقاء نسبت به پنل نمایشگر ردمی نوت 13 خواهد بود. در پنل پشتی این گوشی هوشمند از سه دوربین استفاده می‌شود که احتمالا سنسور اصلی آن 50 مگاپیکسلی است. همچنین این احتمال وجود دارد که ردمی نوت 14 به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 6100 پلاس مجهز شود.

ویژگی‌های مدل‌های پرو هیجان‌انگیزتر است. انتظار می‌رود که هر دو گوشی به نمایشگر خمیده OLED با رزولوشن 1.5K مجهز شوند و از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی کنند. شایع شده که تنظیمات دوربین این گوشی‌ها نیز یکسان است.

اما در بخش پردازش، این احتمال وجود دارد که ردمی Note 14 Pro به تراشه اسنپدراگون 7s Gen 3 و ردمی Note 14 Pro Plus به مدیاتک دایمنسیتی 7350 مجهز شوند.

با توجه به اینکه تاریخ معرفی ردمی نوت 14 و 14 پرو نزدیک است، می‌توان انتظار داشت که در روزهای آینده، اخبار و اطلاعات بیشتری فاش شود. به محض انتشار اطلاعات بیشتر، آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. اما نظر شما درباره رنگبندی ردمی نوت 14 پرو و 14 پرو پلاس چیست؟ آیا این تنوع رنگی به‌اندازه کافی توجه شما را جلب می‌کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source
کلاس یوس

توسط petese.ir