همانطور که می‌دانید شیائومی سری جدید ردمی نوت 14 را برای عرضه در بازار چین آماده می‌کند. اکنون با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی، این تولیدکننده چینی اولین عکس رسمی ردمی نوت 14 و 14 پرو را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

روز گذشته شیائومی با انتشار پستی در ویبو اعلام کرد که مجموعه جدیدش هفته آینده معرفی خواهند شد. به گزارش gsmarena، اکنون اولین عکس رسمی ردمی نوت 14 و 14 پرو منتشر شده تا کاربران با طراحی این محصولات آشنا شوند.

راهنمای خرید تکراتو

تاکنون متوجه شدیم که شیائومی در مجموعه جدیدش قیمت اقتصادی را در کنار دوام بالا اولویت خود قرار داده است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که ما در این مجموعه با طراحی‌های متفاوتی رو‌به‌رو هستیم.

عکس رسمی ردمی نوت 14 طراحی متفاوتی را نشان می‌دهد

رندرهایی که از ردمی 14 پرو پلاس منتشر شده، یک صفحه نمایش خمیده را نشان می‌دهند. یک سوراخ هم در مرکز این نمایشگر ایجاد شده تا دوربین سلفی را در خود جای دهد. در قاب پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین بزرگ دیده می‌شود که با سه دوربین و فلش LED همراه شده است.

شائومی همچنین تصاویری از ردمی نوت 14 پرو خود منتشر کرده که این گوشی هوشمند را در دو رنگ آبی و بنفش نشان می‌دهد. این گوشی صفحه نمایشی شبیه به مدل پروپلاس دارد؛ اما بر روی لنزهای دوربین پشتی این دستگاه، شیشه‌ای قرار نگرفته است.

شایعات منتشر شده ادعا می‌کنند که ردمی نوت 14 پرو با تراشه‌ی اسنپدراگون 7s نسل 3، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و شارژ سریع 90 وات عرضه خواهد شد.

به هرحال انتشار عکس رسمی ردمی نوت 14 به عرضه قریب الوقوع آن اشاره دارد. انتظار می‌رود این مجموعه متنوع در ماه نوامبر (آبان و آذر 1403) به بازارهای جهانی راه یابند.

بیشتر بخوانید:

source
کلاس یوس

توسط petese.ir