آدم وناس یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال الجزایر در یک دهه اخیر بوده است که سابقه حضور در تیم‌های بزرگ اروپایی از جمله ناپولی، لیل، بوردو و کالیاری را در کارنامه دارد. این بازیکن ۲۷ ساله در شرایط کنونی بدون تیم است و با وجود پایان‌یافتن فصل نقل‌وانتقالات تابستانی می‌تواند راهی هر تیمی شود؛ چرا که بازیکن آزاد است.

در روزهای اخیر رسانه‌ها از علاقه گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، به جذب آدم وناس خبر دادند. روزنامه akhersaa الجزایر با تیتر «شاید پرسپولیس آدم وناس را از شبح بدون تیم‌بودن نجات دهد» نوشت: باشگاه پرسپولیس به جذب آدم وناس علاقه دارد. گاریدو به‌خوبی این بازیکن را می‌شناسد و به همین خاطر خواستار جذبش شده است اما موانعی بر سر راه این انتقال وجود دارد؛ از جمله حقوق ماهانه زیادی که این بازیکن می‌خواهد و البته مشکل زبان و همچنین آسیب‌دیدگی‌های پیاپی او که می‌تواند مانع از نهایی‌شدن این انتقال شود.»

پرسپولیس در ترکیبش یک بازیکن الجزایری و یک بازیکن مراکشی دارد که هر دو از بهترین‌های این تیم در فصل جاری بوده‌اند. هم گندوز و هم ایوب العملود عملکرد خوبی در جمع سرخپوشان داشته و به بازیکنان محبوب هواداران تبدیل شده‌اند.

source

توسط petese.ir