خدمات سئو سایت
راجر موزبات از شما دعوت کرد تا به او در +Google بپیوندید! خوب، اگر حسابی داشت این کار را می کرد. برخلاف بقیه ما، او منتظر است تا از نسخه بتا خارج شود، تصمیم عاقلانه ای با توجه به برخی از مشکلات شبکه اجتماعی در هفته های گذشته. از سوی دیگر، چیزهای زیادی در مورد گوگل پلاس وجود دارد که دوست داشته باشید. اگر کسی در اوایل به آن بدرخشد، این بازاریابان آنلاین از همه اقشار هستند. همانند توییتر، دریافت دعوت‌های ارزشمند از سوی افراد مناسب ممکن است کمی کار ببرد.

به تعداد حلقه‌هایی که می‌خواهید اضافه نمی‌شوید؟ ویل کریچلو از Distilled با رند درباره برخی از استراتژی‌هایی صحبت می‌کند که می‌توانید برای دریافت ایمیل‌های دعوت سریع‌تر از جریان ادویه‌ها از Arrakis استفاده کنید.

رونویسی ویدیو
رند: سلام، طرفداران SEOmoz. به یکی دیگر از نسخه های ویژه جمعه تخته سفید خوش آمدید. یک بار دیگر ویل کریچلو، بنیانگذار و مدیر شرکت Distilled به من پیوست.

ویل: سلام، رند.

رند: ویل، ممنون که دوباره اینجا بودی. خیلی خوبه که تا آخر پرواز کنی

ویل: باز هم هر هفته.

رند: آره خدای من. شگفت انگیز.

ویل: داری منو میکشی.

رند: فکر می کنم ما همان پیراهن های دفعه قبل را می پوشیم.

ویل: خب، این لباس سفر من است.

رند: اوه، می توانم بگویم.

ویل: بله. با تشکر

رند: آره می‌توانی روی آن زوم کنی، کیسی؟

ویل: ادامه بده.

رند: بنابراین ما در این هفته چند تاکتیک داریم، چند نکته برای افرادی که به Google+‎ فکر می‌کنند. اولین سوالی که می‌پرسم، این را از کسی دریافت کردم که در MozCon صحبت می‌کند، او به من گفت: “پسر، Google+. احساس می‌کنم خیلی زود است که آن را بپذیرم. خیلی زود است. هنوز یک تن نیست. ارزش شرکت کردن دارد.” و من به شدت مخالفت کردم.

ویل: این زمان است.

رند: الان وقتشه. شروع به کار زمانی است که بازاریابان می توانند بازدهی بیش از حد داشته باشند، و با یادگیری زودهنگام سیستم و افزایش مشارکت خود در مراحل اولیه، فکر می کنم می توانید کارهای هیجان انگیزی انجام دهید. یکی از چیزهایی که متوجه شدم این است که نمایه من در فیس بوک، به اعتقاد من، 1780 دنبال کننده دارد، اما حلقه های نمایه +Google من 9980 دنبال کننده دارد. بنابراین فیس بوک بسیار بزرگتر است.

ویل: من مال خودم را بررسی نکردم، اما مطمئن هستم که همین بالاست.

رند: مطمئنم همینطوره. اما گوگل پلاس به وضوح توسط برخی افراد پذیرفته شده است.

ویل: و من فکر می‌کنم مشکل، چیزی که مردم مطرح می‌کنند، این است که احساس می‌کنند آن افراد به آنها مربوط نیستند. بنابراین، اگر شما یک بازاریاب داخلی در آن هستید، من فروشگاه حیوانات خانگی را نمی شناسم، اگر اینها همه بازاریاب های دیگر هستند، آیا آنها افرادی هستند که می خواهید با آنها صحبت کنید؟

رند: یا افراد فناوری یا افراد استارتاپ. . .

ویل: دقیقا. حدس می‌زنم که ما می‌گوییم، “بله، از همین حالا شروع کنید، اما به این واقعیت توجه کنید که این مخاطب فعلی است.”

رند: من نمی توانستم بیشتر موافق باشم. بنابراین، اولین نکته ای که داریم این است که یک نمایه قوی، کامل و مفید بسازیم. ملزومات این چیست؟

ویل: خوب، من فکر می کنم شماره یک، برای من، خوب، جدا از جزئیات تماس واقعی، نام شما و غیره، عکس است.

رند: بله.

ویل: فکر می کنم این به یاد ماندنی ترین چیز است. افراد زیادی هستند که شما آواتار آنها را می شناسید.

رند: آره

ویل: فکر می کنم رنگ های روشن به خوبی کار می کنند. من فکر می کنم هد شات خوب کار می کند. به خصوص اینجا، جایی که شما هستید. این یک شخص است.

رند: درسته خوب، و آنها در این مرحله به برندها اجازه نمی دهند.

ویل: درست است.

رند: پس استفاده از عکس غیر معتبر، با شما موافقم.

ویل: پس من با یک رنگ روشن می روم. . .

رند: من در واقع آزمایش رنگ پس‌زمینه روی عکس‌ها را برای حساب شخصی‌ام انجام داده‌ام تا ببینم آیا حساب توییتر من با برخی دنبال‌کنندگان بیشتر یا کمتر خواهد شد. نارنجی برای من خیلی خوب عمل می کند.

ویل: ما افرادی از دفاتر تقطیر مختلف داریم که زمینه های رنگی متفاوتی دارند.

رند: عالی من عاشق تست A/B همه چیز در بازاریابی، از جمله رنگ پس زمینه عکس شما هستم. بنابراین، نکته شماره دو، محتوای مورد نظر را برای پذیرندگان اولیه به اشتراک بگذارید. منظور ما از این چیست؟ مخصوصاً برای کسی که صاحب فروشگاه خانگی حیوانات خانگی است.

ویل: درست است. خوب، یک ایده اگر در حال تولید محتوا هستید این است که در مورد کارهای بازاریابی که انجام می دهید صحبت کنید. بنابراین من عاشق ایده به اشتراک گذاری مطالعات موردی و چیزهایی هستم که برای آن مخاطبان جالب خواهد بود. بازگشت فوری این نیست که آنها بدانند که شما در حال بازاریابی هستید. بازگشت فوری به دست آوردن کشش، پذیرش اولیه، درگیر شدن در پلت فرم در این مرحله است.

رند: و با Google+‎، هرچه حلقه‌های بیشتری در آن قرار داشته باشید، محتوای شما تأثیرات ثانویه بیشتری دارد. این فقط حلقه ای نیست که من با آن به اشتراک گذاشتم، بلکه همه کسانی هستند که به آن حلقه ها متصل هستند. نمودارهای Venn با هم همپوشانی دارند و سطوح دوم و سطح سوم به این معنی است که افراد بیشتری می توانند آن را ببینند، افراد بیشتری می توانند آن را به اشتراک بگذارند.

ویل: درست است.

رند: بنابراین هر فردی که به طور بالقوه می‌توانید در Google+‎ به آنها دسترسی پیدا کنید، یک تأثیرگذار با ارزش افزوده است، شاید برای آینده وقتی چیزهایی را که واقعاً مهم هستند به اشتراک بگذارید.

ویل: قطعا. بنابراین من آن چیزها را دوست دارم. سپس یک دسته کامل از چیزهایی وجود دارد که به گمانم در هکر نیوز می بینید.

رند: اخبار و فناوری؟ مطمئنا آن چیزهای راه اندازی

ویل: این نوع همپوشانی است، اما همان افراد هستند.

رند: درسته و همچنین چیزهای زیادی را مشاهده می کنید که مانند Reddit متمرکز است. سرگرمی، اخبار، سیاست وجود دارد. . .

ویل: قطعا. سیاست. بله، و مخصوصاً به این دلیل که بستر خوبی برای پاسخ دادن است زیرا چیزهای موضوعی را دریافت می کنید.

رند: آره

ویل: فکر می‌کنم ما اخبار و موضوعات سیاسی زیادی دریافت می‌کنیم که در آن مردم کمی به این سو و آن سو می‌روند.

رند: آره این خیلی خوب است. بسیار خوب. بنابراین ما می توانیم این نوع محتوا را به اشتراک بگذاریم. ما فقط باید راه هایی پیدا کنیم تا هر کاری را که انجام می دهیم به این چیزها مرتبط کنیم.

ویل: یا هر چیزی که پیدا کنیم. شما در حال ساختن شخصیت خود نیز هستید. بنابراین می تواند چیزهایی باشد که به آنها علاقه دارید.

رند: درسته

ویل: هر دوی ما آن روز در مورد پرواز شاتل فضایی صحبت می کردیم، درست است، که هیچ ربطی به شغل روزانه ما ندارد.

رند: اما این مقاله عالی بود.

ویل: مقاله شگفت انگیزی بود.

رند: مقاله عالی. بنابراین آخرین نکته ای که داریم، اوه، متاسفم، نکته سه از چهار، از حلقه ها برای سوگیری اشتراک خود استفاده کنید. این کاری است که من فقط می توانم با +Google انجام دهم.

ویل: این یک چیز پلت فرم است. بله، قطعا. این چیزی است که من می خواهم در یک پلت فرم اجتماعی که قرار است از آن استفاده کنم. این به این معنی است که می توانم افرادی را که با آنها صحبت می کنم تقسیم بندی کنم. گاهی اوقات احساس می‌کنم که فیس‌بوک به‌خصوص در اینجا یک معامله خام می‌کند، دوستان فیس‌بوک من، زیرا بیشتر آنها واقعی من هستند، مثل اینکه آنها دوستان بسکتبال من یا بچه‌های مدرسه یا دانشگاه هستند. . .

رند: با این حال شما در مورد سئو و فناوری صحبت می کنید.

اراده: . . . و من همیشه در مورد سئو صحبت می کنم. آنها مانند “واقعا؟ شما خسته کننده هستید.” که من نمی گویم در واقع جالب تر از این هستم. اما در اینجا می توانید آن را تقسیم بندی کنید. بنابراین شما می توانید با افراد سئوکار خود در مورد سئو صحبت کنید، می توانید در مورد فن آوری، خانواده و دوستان و غیره صحبت کنید.

رند: این یک راه عالی برای اطمینان از اینکه این افراد را با چیزهای اشتباه پر نمی کنید است.

ویل: درست است. و این بدان معناست که شما می توانید از هم اکنون شروع کنید، و در آینده با توجه به اینکه تمام بازار هدف واقعی شما به آنجا می رسد، آنها را خسته نخواهید کرد. هنوز هم می‌توانید با افرادی که ساخته‌اید صحبت کنید. . .

رند: آینده عالی Google+‎.

ویل: ما این یکی را دوست داریم، درست است؟ این است. . .

رند: آره، این فوق العاده است. بنابراین، جیانلوکا فیورلی، که البته یکی از همکاران مکرر وبلاگ است، احتمالاً در حال حاضر در حال تماشای وایت برد جمعه از روی کاناپه است.

ویل: زندگی کن.

رند: شگفت انگیز است.

ویل: هی.

رند: او اشاره می کرد که می تواند دوستان بازاریابی اسپانیایی خود، دوستان بازاریابی ایتالیایی، دوستان بازاریابی انگلیسی خود را انتخاب کند و محتوای متفاوتی را با هر یک از آنها به زبان مناسب خود به اشتراک بگذارد، که کاملاً یک ویژگی شگفت انگیز است.

ویل: عالی است، زیرا به این معنی است که ما می‌توانیم بدون دریافت همه چیزهای اسپانیایی و ایتالیایی، او را دنبال کنیم.

رند: بمباران شده با. درسته من برای مثال فابیو ریکوتا را در توییتر دنبال می‌کنم و او اغلب به زبان پرتغالی توییت می‌کند.

ویل: آره، فقط باید از کنارش بگذری.

رند: بله

ویل: اما اینجا لازم نیست.

رند: این شگفت انگیز است.

ویل: عالی است.

رند: پس آخرین نکته ای که داریم.

ویل: بله. آنها این را دارند، بسیار شبیه فیس بوک، حدس می زنم، وقتی URL را در آن قرار می دهید که می خواهید به اشتراک بگذارید. . .

رند: می توانید تصویر را از بین انتخاب کنید. . . .

ویل: بله، تصویر کوچک را می‌کشد. حدس می زنم چیزی که ما می گوییم این است که متوجه شوید که اگر اشتباهی را می کشد یا اگر یکی را نمی کشد. . .

رند: باید تغییر کنی.

اراده: . . . شما می توانید خود را آپلود کنید

رند: درست است. شما می توانید خود را آپلود کنید. بنابراین، حتی اگر محتوایی وجود داشته باشد که شما به اشتراک می‌گذارید، مثلاً فقط یک شکایت کوچک، یک فحاشی، یک چیز دیگر، من همیشه از منهای استفاده می‌کنم، یک عکس کوچک آپلود می‌کنم و یک فلش نشان می‌دهد آن را به طوری که برخی از URL های مرتبط با آن وجود دارد و از این طریق می توانم نرخ کلیک را نیز اندازه گیری کنم.

ویل: عالی

رند: که عالی است. باشه، ویل. من هیجان زده هستم. من شما را در Google+‎ خواهم دید. پلاس شما چیست؟ plus.google.com/100170499799078378149؟

ویل: آره، من هستم. اونجا ببینمت

رند: شما هم می توانید ویل را دنبال کنید.

ویل: آیا باید یک لینک در آن قرار دهیم؟

رند: امیدوارم. امیدوارم به زودی نام پروفایل واقعی را دریافت کنند.

ویل: مطمئنم که این کار را خواهند کرد.

رند: ویل، ممنون که دوباره به من ملحق شدی. با تشکر از همه شما. هفته آینده برای نسخه دیگری از وایت برد جمعه دوباره شما را خواهیم دید.

ویل: خداحافظ.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

توسط petese