طرفداری | در جریان تساوی 2-2 منچسترسیتی و آرسنال، درگیری لفظی شدید میان ارلینگ هالند با میکل آرتتا و گابریل ژسوس رخ داد.

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال از چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ برتر با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت. پس از بیش از ۱۰۰ دقیقه نبرد تمام‌عیار دو تیم و خلق صحنه‌های جنجالی پرشمار، در نهایت تیم پپ گواردیولا با به ثمر رساندن گل تساوی‌بخش در آخرین ثانیه‌ها، از شکست گریخت.

یکی از حواشی جنجالی این تقابل، درگیری عجیب ارلینگ هالند با دو تن از اعضای آرسنال بود. در پایان بازی پرحاشیه دو تیم، ارلینگ هالند هنگام دست دادن با میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، با لحنی تند به او گفت:

فروتنی کن.

این جمله باعث ایجاد تنش شد و به درگیری لفظی میان این دو بازیکن و کادر فنی دو تیم انجامید. هالند با زدن ضربه آرامی به پشت آرتتا، این جمله را تکرار کرد:

فروتن باش، ها؟ فروتن باش.

هالند خطاب به آرتتا: فروتنی کن

پس از این اتفاق، گابریل ژسوس، بازیکن آرسنال، نیز وارد بحث شد و به هالند گفت که چرا این حرف را زده است. هالند در پاسخ به ژسوس با لحنی بسیار تند و زشت واکنش نشان داد و ضمن پس گرفتن حرف‌هایی که به آرتتا زده، او را دلقک خطاب کرد:

چی می‌گی؟ چی می‌گی؟… درباره چه چیزی صحبت می‌کنی، من صحبتی نکردم، دلقک لعنتی. درباره چه چیزی صحبت می کنی؟ برو گمشو دلقک لعنتی!

در ادامه، هالند ژسوس را پس زد و جک گریلیش برای جدا کردنشان وارد عمل شد. در همین حین، آرتتا، بن وایت و ژسوس را از صحنه دور کرد تا به سمت هواداران آرسنال برود. هالند که پیش‌تر صدمین گل خود را برای سیتی به ثمر رسانده بود، پس از گل تساوی جان استونز در دقیقه ۹۸ با پرتاب کردن توپ به سر گابریل ماگالاش، جنجال‌آفرین شده بود. 

source

توسط petese.ir