به تازگی تریلر جدیدی از بازی Life is Strange: Double Exposure در نمایشگاه بازی‌های توکیو به نمایش درآمده است. یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از داستان بازی را ارائه می‌دهد که تقریبا پس از گذشت یک دهه، دوباره با شخصیت مکس کالفیلد همراه خواهیم شد.

Life is Strange: Double Exposure تقریبا ده سال پس از انتشار اولین بازی، مکس کالفیلد را به سری بازمی‌گرداند. همه چیز از رخ دادن وقایع درArcadia Bay شروع می‌شود و اکنون مکس پس از «سال‌ها در سفر بودن» خود را در دانشگاه می‌بیند.

او با بسیاری از افراد جدید آشنا شده و البته قدرت‌های جدیدی هم دارد. در Double Exposure، مکس از دنیای ما فراتر می‌رود و از توانایی‌های جدید و قدرتمند برای بررسی قتل یک دوست نزدیک استفاده می‌کند.

Life is Strange

تماشا از یوتیوب

Double Exposure توسط Deck Nine ساخته شده، ذهن‌های خلاقی که Life is Strange: True Colors را در سال ۲۰۲۱ عرضه کردند. این استودیو خالق اصلی مجموعه لایف ایز استرینج نیست، اما با عرضه True Colors کار درخشانی انجام داد.

طرفداران مشتاق هستند تا در نقش مکس کالفیلد، شخصیت نمادینی که سری را با آن شروع کردند، به جهان بازگردند. اتفاقاتی که در پایان بازی اول باعث دلشکستگی بازیکنان شد، نسبتا یک پایان باز رقم زد و برخی از موارد بعد از بازی مانند یک رمان گرافیکی، اوضاع را کمی مرتب کرد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir