درویش

اقتصاد۲۴- رضا درویش درباره روند رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ یک‌طرفه قراردادش اظهار کرد: نگرانی هواداران باشگاه پرسپولیس را کاملا درک می‌کنم. اینکه رای پرونده شکایت از یک بازیکن این همه به درازا بکشد و حواشی زیادی را با خود به همراه داشته باشد بی تردید در فوتبال ما بی سابقه یا کم سابقه است و به همین دلیل ناراحتی و نگرانی هواداران پرسپولیس بابت به درازا کشیدن این پرونده را درک می‌کنم. به‌ویژه این که هر روز شایعاتی برای به حاشیه رفتن این پرونده به گوش می‌رسد.

او ادامه داد:، اما با وجود تمام این مسائل به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ باشگاه پرسپولیس، از هواداران متعصب و همیشه همراه آن درخواست می‌کنم تا همچنان صبوری پیشه کرده و خویشتنداری خود را حفظ کنند تا رای بدون هیچ حرف و حدیثی از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت اعلام شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: فراموش نکنیم که تیم بزرگ پرسپولیس روز دوشنبه دیدار بسیار حساسی را در چارچوب رقابت‌های لیگ الیت آسیا در پیش دارد و باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مجموعه کادر فنی و بازیکنان با تمرکز کامل پا به این میدان حساس گذاشته و به امید خدا روند خوب و موفقیت آمیز خود را دنبال کنند. به همین دلیل از هواداران متعصب باشگاه پرسپولیس این درخواست را دارم تا با خویشتنداری، به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند.


بیشتر بخوانید: علیرضا بیرانوند با این استوری با پرسپولیس اعلان جنگ کرد! + عکس


درویش اضافه کرد: کاملا شفاف و روشن است که تمام اسناد و مدارک مورد نیاز به شکل رسمی از سوی باشگاه در اختیار کمیته‌های تصمیم گیرنده فدراسیون فوتبال و به ویژه کمیته محترم تعیین وضعیت قرار گرفته و همانطور که بار‌ها عنوان شد باشگاه پرسپولیس هیچ کوتاهی و کم کاری در قبال بازیکن مورد نظر انجام نداده است؛ به همین دلیل مطمئن هستیم که با بررسی کامل و موشکافانه پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس، رایی کاملا شفاف و عادلانه اعلام خواهد شد و به شخصه امیدوارم با توجه به طولانی شدن صدور حکم، هرچه سریع‌تر و طی چند روز آینده حکم نهایی صادر و اعلام شود.

منبع: خبر آنلاین

source

توسط petese.ir