فیلم کمدی زودپز با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده از ۱۱ مهر اکران می شود. داستان فیلم در زمان موشک باران تهران در سال ۱۳۶۷ اتفاق می افتد و ماجرای انفجار یک زودپز و پیامدهای آن برای یک خانواده را روایت می کند.

فیلم کمدی زودپز

فیلم کمدی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی منصور سهراب پور، از ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳ در سینماهای ایران اکران خواهد شد. این فیلم که ششمین تجربه کارگردانی رامبد جوان پس از فیلم «قانون مورفی» است، با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده به سینماها می آید.

بیوگرافی بازیگران فیلم کمدی زودپز

داستان فیلم زودپز

داستان فیلم «زودپز» در زمان موشک باران تهران در سال ۱۳۶۷ اتفاق می افتد. در این فیلم، یک زودپز در خانه ای منفجر می شود و پدر خانواده به شدت مجروح شده و سپس فوت می کند. این حادثه در زمانی رخ می دهد که تهران در حال بمباران است. پس از این حادثه، دو داماد خانواده، با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده، نقشه ای برای استفاده از این موقعیت به نفع خودشان می کشند.

زمان اکران فیلم کمدی زودپز

بازیگران و عوامل فیلم

علاوه بر نوید محمدزاده و محسن تنابنده، بازیگرانی همچون گلاره عباسی، روزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی پور و محمود جعفری نیز در این فیلم نقش آفرینی می کنند. این فیلم نخستین تجربه همکاری محمدزاده و تنابنده با یکدیگر و با رامبد جوان در مقام کارگردان در فیلمی کمدی به شمار می رود.

زمان اکران فیلم کمدی زودپز با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده + داستان فیلم

نوید محمدزاده و محسن تنابنده

نوید محمدزاده که بیشتر به خاطر نقش های جدی و درام خود شناخته می شود، برای اولین بار در یک فیلم کمدی حضور دارد. او پیش از این در فیلم هایی همچون «عصبانی نیستم»، «ابد و یک روز»، «بدون تاریخ بدون امضاء» و «مغزهای کوچک زنگ زده» نقش آفرینی کرده است. محسن تنابنده نیز که بیشتر به خاطر نقش نقی معمولی در سریال «پایتخت» شناخته می شود، در این فیلم علاوه بر بازیگری، سرپرست نویسندگان نیز هست.

فیلم «زودپز» با ترکیب بازیگران برجسته و داستانی جذاب و نوستالژیک، انتظار می رود که یکی از فیلم های پرفروش و موفق سال باشد. این فیلم با حال و هوای دهه ۶۰ و فضای کمدی خود، لحظات شادی را برای مخاطبان به ارمغان خواهد آورد.

source

توسط petese.ir