به تازگی تصویری جدید از گوشی هواوی میت ۷۰ پرو در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی مجهز به ۵ دوربین در قسمت پشتی بوده و لبه‌های نمایشگر آن دارای خمیدگی است.

هواوی سال گذشته گوشی میت ۶۰ پرو را در ماه آگوست عرضه کرد و اگر این برند از همان جدول زمانی برای امسال پیروی کند، می‌توان انتظار رونمایی رسمی از میت ۷۰ پرو را در ماه آینده داشته باشیم. تا به حال خود شرکت هواوی اطلاعاتی در مورد عرضه میت ۷۰ پرو منتشر نکرده است، اما تصویر زنده از این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است که افشاگری قبلی در خصوص دایره‌ای شکل بودن جزیره دوربین میت ۷۰ پرو را تایید می‌کند.

بنا به اعلام منبع آگاه، هواوی میت ۷۰ پرو که در تصویر زیر نشان داده شده است در دست یکی از مدیران این شرکت دیده شده است. این گوشی در قسمت پشتی خود پنج دوربین داشته و تمامی گوشه‌های صفحه نمایش دارای خمیدگی است.

هواوی میت 70 پرو با پنج دوربین پشتی

بدلیل وجود قاب محافظ مشخص نیست پنل پشتی این گوشی دقیقاً چه شکلی است، اما آنچه مسلم است وجود دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در قاب سمت راست و سه عدد بریدگی در این قاب در قسمت بالا می‌باشد.

طبق افشاگری‌های قبلی، هواوی میت ۷۰ پرو مجهز به تراشه Kirin 9100 و دوربین پشتی اصلی ۶۰ مگاپیکسلی می‌باشد. انتظار می‌رود در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی منتشر شود.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir