به گزارش خبرورزشی در حالی که باشگاه تراکتور آماده میزبانی از موهان باگان هند در هفته دوم بازی های گروهی سطح دو لیگ قهرمانان آسیا بود، باشگاه هندی پرواز خود به ایران را کنسل کرد و در شرایطی که طبق برنامه قبلی بازیکنان و مربیان این تیم باید غروب یکشنبه به تهران می آمدند و یکشنبه شب به تبریز می رسیدند، از بنگلور هند به کلکته برگشتند و با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ادعا کردند تنها در زمین بی‌طرف با تراکتور بازی می کنند و حاضر نیستند در تبریز به میدان بروند!

آنها در تماس تلفنی با مدیران ایرانی یک شرکت ایرانی، ترکیه ای که قرار بود کارهای تشریفات هندی ها در سفر به تهران و تبریز را انجام بدهد، اعلام کردند از سفر به تهران منصرف شده اند.

جالب اینجاست که هندی ها در نامه ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتند، آورده اند به دلیل اعلام پنج روز عزای عمومی در ایران در پی شهادت حسن نصرالله، اوضاع ایران را عادی نمی دانند و می ترسند همزمان با حضورشان در تبریز، جنگ آغاز شود!

از آن جایی که استقلال تاجیکستان بدون هیچ بهانه ای به اصفهان سفر کرده و برای بازی با سپاهان در کشورمان اردو زده و هیچ یک از ورزشکاران رشته های ورزشی مختلف و حتی توریست های خارجی  و خارجی های مقیم ایران سفر به تهران را به تعویق نیانداخته اند، امکان ندارد کنفدراسیون فوتبال آسیا دلیل واهی موهان باگان هند برای ترس از سفر به ایران را بپذیرد و با خواسته این باشگاه مبنی بر برگزاری بازی در زمین بی‌طرف موافقت کند.

برابر با شنیده های ما، موهان باگان هند امروز فرصت دارد برای بازی روز چهارشنبه با تراکتور در تبریز، به تهران سفر کند و خود را با ۲۴ ساعت تاخیر به تبریز برساند. در غیر این صورت کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه بازی را ۳ بر صفر به سود تراکتور اعلام خواهد کرد.

تراکتور در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا سطح دو، با نتیجه ۳ بر صفر الوکره را شکست داد و در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تیم قطری را به دلیل تخلف به شکست ۳ بر صفر محکوم کرد. حالا هم تراکتور آماده پیروزی دوم است و این پیروزی یا با حضور موهان باگان هند در تبریز رقم می خورد و یا آنها ترس از وقوع احتمال جنگ ایران و اسراییل به دلیل شهادت حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان را بهانه می کنند و به تبریز نمی روند و تبریزی ها ۳ بر صفر برنده می شوند.

به ادعای یکی از مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا، امروز این تشکیلات با ارسال نامه ای به باشگاه موهان باگان هند، ضمن رد پیشنهاد آنها مبنی بر تعویق یک روزه زمان دیدار و برگزاری بازی در زمین بی‌طرف، اعلام می کند بازی باید طبق برنامه قبلی در تبریز برگزار شود و دیگر حق انتخاب با حریف هندی تراکتور است که یا حکم شکست ۳ بر صفر و عواقب آن را بپذیرد و یا برای بازی با تراکتور به تبریز برود.

در همین رابطه؛ فوری| حریف هندی تراکتور از سفر به ایران منصرف شد؛ نامه موهان باگان به کنفدراسیون فوتبال آسیا: فقط در زمین بی طرف بازی می کنیم!

source

توسط petese.ir