به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد سری ردمی نوت 14 پرو را با دوربین 200 مگاپیکسلی در بازارهای جهانی عرضه کند. این سری به‌تازگی با دوربین اصلی 50 مکاپیکسلی در چین معرفی شد.

سری ردمی نوت 14 پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی

طبق اطلاعات کشف شده توسط XiaomiTime در نرم‌افزار HyperOS، دو گوشی ردمی نوت 14 پرو و ردمی نوت 14 پرو پلاس دارای سنسور دوربین ISOCELL HP3 سامسونگ خواهند بود.

این تغییر نشان می‌دهد که سنسور تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی JN1 که در نسخه چینی این گوشی‌ها وجود داشت، در مدل‌های عرضه شده در بازارهای جهانی وجود نخواهد داشت. با این‌حال، سری ردمی نوت 14 پرو در هند هیچ تفاوتی با نسخه چینی نخواهد داشت و از همان حسگر دوربین مدل‌های عرضه شده در چین بهره خواهد برد.

سری ردمی نوت 14 پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی

با معرفی سری ردمی نوت 14، همه ویژگی‌های این گوشی‌ها به صورت رسمی اعلام شده است. همه آن‌ها دارای سیستم دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی هستند که توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌ است. شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه سری ردمی نوت 14 در بازارهای جهانی است و به همین خاطر تغییراتی در گوشی‌های جدید خود ایجاد خواهد کرد. بطوریکه ردمی نوت 14 پرو و ​​پرو پلاس با سنسور دوربین ISOCELL HP3 سامسونگ عرضه خواهند شد.

سری ردمی نوت 14 پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی

نسخه چینی ردمی نوت 14 پرو پلاس از سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی OVX8000 استفاده می‌کند. اما این سنسور در نسخه جهانی تغییر کرده است. همچنین به جای دوربین تله‌فوتو، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی OV02B10 اضافه شده است. ردمی نوت 14 پرو نیز دارای سنسور ISOCELL HP3 سامسونگ است که احتمالا بهتر از IMX882 سونی در نسخه چینی آن باشد. امیدواریم شیائومی کاربران را با یک نرم‌افزار دوربین خوب شگفت‌زده کند.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir