سامسونگ شروع به انتشار یک آپدیت جدید گلکسی S23 اولترا برای رفع باگ دوربین آن کرده است. با انتشار One UI 6.1.1، کاربران این گوشی با مشکلاتی در دوربین روبرو شدند.

انتشار آپدیت جدید گلکسی S23 اولترا برای رفع باگ دوربین

امروز، سامسونگ آپدیت جدیدی را برای کاربران گلکسی S23 اولترا در کره‌جنوبی منتشر کرده است و انتظار می‌رود این به‌روزرسانی مشکل دوربین را برطرف کند. به‌روزرسانی جدید همچنین شامل وصله امنیتی ماه سپتامبر 2024 (شهریور) می‌شود.

آپدیت جدید گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا این به‌روزرسانی را ابتدا در کره‌جنوبی دریافت کرده که با شماره نسخه XI1 به پایان می‌رسد. این همان شماره نسخه آپدیت جدیدی است که اخیرا گزارش شده بود. سامسونگ در تلاش است تا باگ‌ها را برطرف کند و همچنین در حال آماده شدن برای انتشار اولین نسخه بتا One UI 7.0 است. آپدیت‌های جدید ممکن است دارای برخی باگ‌ها باشند و سامسونگ آن‌ها را در به‌روزرسانی‌های بعدی شناسایی و برطرف می‌کند. این شرکت آپدیت جدید را ظرف مدت 2 هفته آماده کرده و به تدریج در حال انتشار آن برای کاربران است.

آپدیت جدید گلکسی S23 اولترا مبتنی بر One UI 6.1.1 است و شامل ویژگی‌های جدید Galaxy AI می‌شود. حجم این آپدیت در کره‌جنوبی 376 مگابایت است، اما این حجم  ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد. انتظار می‌رود سامسونگ تا چند روز دیگر این به‌روزرسانی جدید را در سایر مناطق دنیا عرضه کند. کاربران از مشکل دوربین راضی نیستند و منتظرند که آپدیت جدید به دست‌شان برسد. به‌روزرسانی جدید همچنین وصله امنیتی سپتامبر 2024 را در خود دارد که امنیت سیستم را بهبود می‌بخشد.

گلکسی S23 اولترا یکی از بهترین‌ترین گوشی‌های سال 2023 بود و از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد. این گوشی دارای سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 است که می‌تواند بهترین عکس‌ها را در هر شرایطی بگیرد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir