سازمان هواپیمایی ایران در اطلاعیه‌ای از تمدید لغو همه پروازهای ایران تا فردا پنجشنبه، 12 مهر خبر داد. به نظر بهتر است نسبت به تهدیدهای نظامی هوشیار باشیم.

شیب گذشته شاهد حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی اسرائیل در عملیات وعده صادق 2 بودیم که طبق آن 400 موشک ایران شامل موشک‌های هایپرسونیک فتاح و فتاح 2 و موشک‌های بالستیک خیبرشکن، عماد و غیره به سمت تل‌آویو از پایگاه‌های نظامی ایران و محل‌های استقرار راکت‌های کشور شلیک شد.

راهنمای خرید تکراتو

بلافاصله پس از اعلام این خبر، سازمان هواپیمایی ایران تمام پروازهای ایران به مقاصد مختلف را به دلیل عملیات‌ها و امکان حمله اسرائیل لغو کرد. این پروازها ابتدا قرار بود تا ساعت 10 صبح امروز باشد، اما دقایقی پیش این سازمان خبر از تمدید لغو همه پروازهای ایران تا فردا 12 مهر داد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

تمدید لغو همه پروازهای ایران تا 12 مهر

جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران، در این خصوص گفت: « برای حفظ ایمنی پروازها و شرایط منطقه، تمام پروازها در سراسر کشور تا ساعت 5 صبح فردا پنجشنبه، ۱۲ مهرماه باطل اعلام می‌شود.»

وی درخصوص هزینه‌های پرداخت شده مسافران گفت:

«دغدغه‌ای بابت هزینه‌های پرداخت شده بلیت پروازها نداشته باشند در صورت لزوم تمام هزینه‌های بلیت آنان مسترد خواهد شد.»

تمدید لغو همه پروازهای ایران تا 12 مهر

شرکت‌های هواپیمایی ایران نیز اطلاع‌رسانی‌های لازم را جهت پروازهای داخلی و خارجی در روزهای آینده را انجام خواهد داد. همچنین مردم می‌توانند را اطلاعات و جزئیات جدید پروازهای کشور را از سازمان هواپیمایی کشوری دنبال کنند. بدیهی‌ست که این سازمان، اطلاعات پروازهای آتی را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تمدید لغو پروازهای کشور چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir