حلقه هوشمند اکنون یه‌طور رسمی Oura Ring 4 رونمایی شده است. این حلقه در مقایسه با مدل Gen3 که سه سال پیش معرفی شد، بهبودهای زیادی دارد.

Oura Ring 4 دارای پوشش داخلی و خارجی کاملا تیتانیومی است که روکش داخلی اپوکسی مدل قبلی را حذف می‌کند. ضخامت این حلقه 2.88 میلی‌متر است و بسته به سایز حلقه بین 3.3 تا 5.2 گرم وزن دارد. همچنین تا عمق 100 متری آب مقاوم است.

سنسورهای داخلی این حلقه بسیار باریک‌تر هستند و فقط 0.3 میلی‌متر ضخامت دارند که در مقایسه با ضخامت 1.3 میلی‌متر در Ring Gen 3 کاهش قابل‌توجهی محسوب می‌شود. با وجود اینکه سنسورها کوچک شده‌اند، اما Oura وعده دقت بیشتری را داده است.

Oura Ring 4

Oura ادعا کرده که Ring 4 دارای 120 درصد عملکرد بهتر در اندازه‌گیری اکسیژن خون (SpO2) با افزایش 30 درصدی در دقت هنگام خواب نسبت به Ring Gen 3 است. حلقه جدید همچنین دارای یک سنسور ضربان قلب دقیق‌تر با گپ‌های کمتر در سنجش ضربان قلب در روز و شب است. همچنین شاخص توزیع تنفس (BDI) بهتری دارد.

Oura همچنین با اجرای یک الگوریتم آپدیت که به مسیرهای سیگنال بیشتری از انگشت کاربر در زمان بهینه دسترسی دارد، مشکل بزرگ حلقه‌های هوشمند را برطرف کرده است.

Ring 4 همچنین دارای قابلیت به‌روزشده تشخیص خودکار فعالیت با پشتیبانی از بیش از 40 حالت و پایش ضربان قلب با آنالیز منطقه ضربان قلب است. شما همچنین می‌توانید خواب، استرس و سلامت باروری خود را بررسی کنید. قرار است قابلیت‌های فعالیت خودکار و ردیابی استرس به Ring Gen3 نیز بیایند.

Oura Ring 4

حلقه جدید Oura همچنان از طریق Bluetooth Low Energy با دستگاه‌های اندرویدی و iOS جفت و با اپلیکیشن بازطراحی شده Oura ارائه می‌شود. که رابط کاربری ساده‌تر و کارت‌های داینامیک دارد. این اپلیکیشن بازطراحی شده با Oura Ring Gen3 نیز کار خواهد کرد.

دوام باتری Oura Ring 4 با یکبار شارژ تا 8 روز می‌رسد و از طریق یک داک شارژ جدید تغذیه می‌شود.

قیمت و زمان عرضه Oura Ring 4

حلقه Oura 4 در رنگ های مختلفی مانند نقره‌ای، مشکی، نقره‌ای و طلایی و در سایزهای 4 تا 15 عرضه می‌شود. قیمت آن از 349 دلار / 399 یورو / 399 پوند شروع می شود. همچنین باید 5.99 دلار / یورو/ پوند اضافی در ماه (69.99 دلار / یورو / پوند در سال) برای برنامه عضویت Oura بپردازید.

پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون در دسترس است و عرضه آن از 15 اکتبر (25 مهرماه) آغاز می‌شود.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir