بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته هفتم سری A ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 به سختی از سد میهمان 10 نفره‌اش یعنی تورینو گذشت، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: ما در سه بازی متوالی اخیرمان پیروز شده‌ایم اما نیاز به بهتر شدن در برخی موارد داریم. ما برای هر اشتباهی بهای بسیار گرانی می‌پردازیم. امروز قرار نبود بازی با نتیجه 3 بر 2 تمام شود اما تورینو حتی با وجود 10 نفره شدن (از دقیقه 20) هم هرگز تسلیم نشد.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا باستونی، چالهان‌اوغلو و مخیتاریان غیرقابل جایگزین هستند؟» اظهار داشت: خیر، من این‌طور فکر می‌کردم که آنها می‌توانند در تمام مسابقات اخیر بازی کنند. همه خوب تمرین می‌کنند و همین کار انتخاب‌ ترکیب تیم را برایم سخت می‌کند. به هر حال اشتباهات دفاعی هنوز وجود دارد و چنین بازی‌هایی نباید با چنین نتیجه‌ای تمام شود. ما در مالکیت توپ خوب عمل می‌کنیم اما به غیر از آن باید کارهای بیشتری انجام دهیم.

سرمربی اینتر همچنین درباره مهاجم فرانسوی‌اش که در این دیدار هت‌تریک کرد اما در دقیقه 68 به دلیل دردی که از ناحیه پا احساس می‌کرد جای خود را در دقیقه 68 به مهدی طارمی داد، خاطرنشان کرد: حال تورام را پرسیدم، چون او به دلیل فشاری که به تاندونش وارد شد، درخواست تعویض کرد. بیایید امیدوار باشیم که آسیب‌دیدگی مارکوس جدی نباشد، چون او بازیکن بسیار مهمی برای ما است.تونیا به تسنیم؛ شاید بازی کنار لائوتارو برای طارمی بهتر باشد

اینزاگی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تکرار کاری که فصل گذشته انجام دادیم، غیرممکن است. ما فصل قبل واقعاً بی‌نقص بودیم. تکرار آن روند غیرممکن است؛ ضمن اینکه تیم‌ها دیگر مثل ناپولی، یوونتوس، میلان و حتی آتالانتا خود را تقویت کرده‌اند. ما باید در اینتر متمرکز باشیم.

اینتر که با این برد 14 امتیازی شد و با صعود به رده دوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا، پشت‌سر ناپولی 16 امتیازی قرار گرفت، در بازی بعدی خود یکشنبه هفته آینده باید در خانه رُم به میدان برود.

انتهای پیام/

source

توسط petese.ir