بک آپ آفلاین اسپاتیفای معرفی شد که به شما کمک می‌کند زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید هم بتوانید به موسیقی موردعلاقه خود گوش دهید. اسپاتیفای با قابلیت جدید Spotify Offline Backup به طور خودکار یک لیست پخش برای زمان آفلاین برای شما ایجاد می‌کند.

اسپاتیفای قابلیت جدیدی برای حل مشکل فراموشی دانلود لیست پخش موردعلاقه خود قبل از سوار شدن به هواپیمای بدون وای‌فای معرفی کرده است. شما قرار نیست هیچ کاری انجام دهید، برای اینکه خود اسپاتیفای با قابلیت جدید Spotify Offline Backup این کار را انجام خواهد داد. البته اگر مشترک نسخه پریمیوم باشید.

Spotify Offline Backup برای زمانی که به اینترنت متصل نیستید

این قابلیت با پشتیبان‌گیری آفلاین، به‌طور خودکار یک لیست پخش ایجاد می‌کند که قرار است در دستگاه شما قابل دسترس باشد. بنابراین می‌توانید حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید به آن گوش کنید. این لیست شامل آهنگ‌هایی می‌شود که اخیرا پخش شده‌اند یا در انتظار قرار گرفته‌اند، یا آهنگ‌هایی که قبلا در حافظه کش دستگاه شما ذخیره شده‌اند.

با قابلیت بک آپ آفلاین اسپاتیفای می‌توانید آهنگ‌ها را در لیست پخش خود بر اساس هنرمند، مود و ژانر فیلتر و مرتب‌سازی کنید. این فهرست پخش با ادامه گوش دادن شما کامل‌تر خواهد شد. بنابراین انتظار می‌رود که همیشه چیز جدیدی برای ارائه به شما داشته باشد.

بنابراین اگر در منطقه‌ای بدون دسترسی به اینترنت باشید، همیشه چیزی برای گوش دادن خواهید داشت. حتی اگر فراموش کرده باشید که برخی از لیست‌های پخش را از قبل دانلود کنید. قابلیت Spotify Offline Backup از هیچ دیتا یا حافظه اضافی استفاده نمی‌کند، چراکه همیشه با آهنگ‌هایی که از قبل ذخیره شده‌اند کار می‌کند.

این قابلیت جدید اکنون برای کاربران نسخه پریمیوم اسپاتیفای در اندروید و iOS در دسترس است. این قابلیت هر موقع که آفلاین باشید به‌طور خودکار در فید هوم ظاهر خواهد شد. برای استفاده از آن، باید گزینه گوش دادن آفلاین را فعال کنید و اخیرا به بیش از پنج آهنگ گوش داده باشید. شما همچنین می‌توانید Offline Backup را به کتابخانه خود اضافه کنید تا آن را به‌راحتی در هر زمان دیگری پیدا کنید.



source
کلاس یوس

توسط petese.ir