شیائومی به‌تازگی روتر BE3600 را با اتصال وای‌فای 7 و تجمیع لینک (Link Aggregation) در بازارهای جهانی عرضه کرده است. این روتر  که قبلا در چین معرفی شده است از طریق واردات مستقیم قابل سفارش بود. حالا شیائومی این روتر را در بازارهای جهانی نیز عرضه کرده است.

مشخصات روتر شیائومی BE3600

روتر شیائومی BE3600 به عنوان روتر وای‌فای 7 تبلیغ می‌شود. با این‌حال، محدودیتی وجود دارد که در سایر روترهای ارزان‌قیمت نیز شاهد آن هستیم. این روتر فقط از باندهای 2.4 و 5 گیگاهرتز استفاده می‌کند و خبری از انتقال داده 6 گیگاهرتز نیست. بنابراین نرخ انتقال داده نیز طبق این محدودیت خواهد بود. BE3600 دارای نرخ انتقال داده حداکثر 2882 مگابیت بر ثانیه در باند 5 گیگاهرتز است که به عدد 688 مگابیت بر ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز محدود می‌شود. این روتر همچنین از 4K QAM پشتیبانی می‌کند و یک تراشه کوالکام با چهار هسته محاسباتی دارد.

در مجموع چهار پورت اترنت روی آن وجود دارد. یکی از آن‌ها دارای حداکثر سرعت انتقال داده 2.5 گیگابیت بر ثانیه است، هرچند که لازم نیست از این پورت برای اتصال به مودم استفاده شود. سرعت انتقال داده با سیم، از طریق دو پورت اترنت برای اتصال یک دستگاه قابل افزایش است. همچنین امکان ایجاد یک شبکه مش با حداکثر 10 روتر وجود دارد. سازگاری در چنین شبکه‌ای باید با اکثر روترهای فعلی شیائومی تضمین گردد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir