شیر بلوچستان یکی از جنایتکاران سیستان و بلوچستان است که به دلیل شرارت های سریالی، قدرت نمایی با سلاح های نیمه سنگین و انتشار فیلم هایش در فضای مجازی دستگیر شد. او و گروهش به سرقت مسلحانه، آدم ربایی و سرقت طلا و جواهرات متهم هستند.

شیر بلوچستان کیست؟ + دلیل دستگیری و عکس

شیر بلوچستان لقب فردی مسلح و شرور در شهرستان ایرانشهر، استان سیستان و بلوچستان است. این فرد به دلیل شرارت های سریالی و قدرت نمایی با سلاح های نیمه سنگین و نارنجک، به شهرت رسید. او با انتشار عکس ها و کلیپ هایی از خود در فضای مجازی، توجه زیادی را به خود جلب کرد و همین امر باعث دستگیری وی شد.

شیر بلوچستان کیست

فعالیت های مجرمانه

شیر بلوچستان به همراه باند پنج نفره اش، در چند ماه اخیر اقدام به سرقت های مسلحانه، آدم ربایی و سرقت طلا و جواهرات کرده بود. این گروه با استفاده از سلاح های نیمه سنگین و نارنجک، سعی در ایجاد ناامنی در شهرستان ایرانشهر داشتند.

دلیل دستگیری شیر بلوچستان

دستگیری شیر بلوچستان

در پی این شرارت ها، پلیس امنیت عمومی ایرانشهر به صورت ویژه موضوع را در دستور کار قرار داد. پس از چند ماه تلاش و پیگیری، سرانجام مخفیگاه شیر بلوچستان و همدستانش شناسایی شد. در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، این فرد به همراه پنج نفر از اعضای گروهش دستگیر شد.

جزئیات عملیات

سرهنگ مهدی رشنودی، فرمانده انتظامی ایرانشهر، اعلام کرد که در این عملیات، یک دستگاه موتور سیکلت و سه قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی از مخفیگاه این باند توقیف شد. این افراد پس از دستگیری، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری شیـر بلوچستـان و باندش، نشان دهنده تلاش های بی وقفه پلیس برای ایجاد امنیت و آرامش در منطقه است. این عملیات موفقیت آمیز، پیام روشنی به دیگر افراد شرور و مجرمان دارد که قانون و نیروهای امنیتی همواره در پی حفظ امنیت جامعه هستند.

source

توسط petese.ir