بازیگر نقش سیمین در گردن زنی : آزاده مهدی زاده متولد ۸ آذر سال ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما و تلوزیون است او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۲ با ایفای نقش در سریال فقط به خاطر تو شروع کرد. این بازیگر آثار زیادی نیز بازی کرده است که در ادامه به بیوگرافی،آثار،اینستاگرام و همسر آزاده مهدی زاده خواهیم پرداخت.در ادامه به بیوگرافی کامل تر به آزاده مهدیزاده بازیگر نقش سیمین در سریال گردن زنی پرداخت.

بازیگر نقش سیمین در گردن زنی کیست + بیوگرافی کامل و عکس

آزاده مهدی زاده متولد ۸ آذر سال ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما و تلوزیون است او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۲ با ایفای نقش در سریال فقط به خاطر تو شروع کرد.او اولین بار در تلویزیون سال ۱۳۸۹ در ۲۶ سالگی در سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده بازی کرده است. ایشان آثار زیادی بازی کردند مانند قهوه تلخ که بسیار هم فیلم مشهوری بود،در کل ایشان رفته رفته به شهرت رسیدند.از دیگر آثار آزاده مهدی زاده میتوان به حضور در فیلم های قسم، محرمانه تهران، دوازده صندلی، مجرم، افراطی ها، مردها دوبار عاشق می شوند، خورشید نیمه شب، یادم تو را فراموش و سریالهای نیکان، نوار زرد۲، بعد از آزادی، کیمیا ، مدینه و … اشاره کرد.

نقش بازیگر سیمین در گردن زنی

او در این سریال نقس سیمین همسر فریبرز و زن داداش گیسو و زن دایی باران نیز است.

در این سریال بازیگرانی چون رویا نونهالی، الهام پاوه‌نژاد، حسن معجونی، پوریا رحیمی‌سام ،کیسان دیباج،سمیرا حسن پور و…. بازی می کنند.

در خلاصه سریال نمایش خاانگی گردن زنی آمده سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان که با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر کرده و سبب فاش شدن رازهای خانوادگی بسیار زیادی پیرامون آنها و تک تک افراد خانواده‌هایشان می‌شود.

همسر آزاده مهدی زاده کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

بازیگر نقش سیمین در گردن زنی

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir