به تازگی تصاویر و مشخصات کلیدی گوشی اوپو فایند X8 به بیرون درز کرده‌اند که نشان می‌دهند این دستگاه از جزیره دوربین دایره‌ای و تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ بهره می‌برد.

باتوجه به این تصاویر، گوشی اوپو فایند X8 همچنین دارای حاشیه‌های بسیار باریک در جلو و طراحی فریم تخت در اطراف بدنه است. از سوی دیگر، فهرستی از مشخصات محصول جدید اوپو فاش شده که نشان می‌دهد که این گوشی به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED شرکت BOE و تراشه دایمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز شده است. سیستم دوربین اوپو فایند X8 شامل سه سنسور اصلی، اولتراواید و تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال سه برابری می‌باشد که تمام آن‌ها از قدرت ۵۰ مگاپیکسل برخوردار هستند.

همچنین اوپو از سنسور LYT-600 سونی برای دوربین تله‌فوتو استفاده کرده است. انرژی مورد نیاز گوشی اوپو فایند X8 توسط یک باتری ۵,۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم مگنتی با توان ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، اطلاعات فاش شده به یک اسلایدر هشدار و دکمه مجازی حساس به فشار که قابل تنظیم است نیز اشاره دارند.

اوپو فایند X8

براین اساس، ممکن است شاهد کلیدی مشابه دکمه اکشن و کنترل دوربین اپل در اوپو فایند X8 باشیم. محصول جدید شرکت اوپو از استاندارد IP68 یا IP69 پشتیبانی خواهد کرد؛ در حالی که بدنه آن تنها ۷ میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن تقریبا برابر با ۱۹۰ گرم است. ناگفته نماند که گوشی اوپو فایند X8 در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی عرضه خواهد شد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir