کنکور سراسری یکی از مهم‌ترین مراحل تحصیلی در ایران است که به عنوان وسیله‌ای برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به شمار می‌آید. هر ساله دانش آموزان زیادی برای رسیدن به رویاهای خود به رقابت می پردازند.

انتخاب بهترین منابع کنکور تجربی

بسیاری از داوطلبین کنکور آرزوها و هدف خود را در کنکور رشته نظری می بینند. یکی از رشته های پرطرفدار رشته تجربی می باشد. داوطلبینی که علاقمند به شغل های پزشکی و پیراپزشکی هستند، رشته تجربی را در دبیرستان انتخاب می کنند. از آنجایی که متقاضیان این رشته زیاد می باشند پس دانش آموزی که خواهان رسیدن به هدف خود است باید از بهترین ابزارها استفاده کند.

  1. برنامه ریزی مناسب با هدف
  2. تست زنی مداوم و مستمر
  3. استفاده از بهترین منابع

و ابزارهایی دیگری که برای موفقیت نیاز می باشند. خصوصاً برای داوطلبان رشته تجربی، انتخاب منابع مناسب برای مطالعه می تواند سبب افزایش آمادگی در این آزمون و در نتیجه تأثیر بسزایی در موفقیت داشته باشد. از کتاب‌های درسی و کمک‌درسی گرفته تا منابع آنلاین و کلاس‌های آموزشی، هر یک از این منابع به نوعی می‌توانند به دانش‌آموزان کمک کنند.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که « چه منابعی بهترین هستند؟ آیا استفاده از منابع متعدد روشی درست می باشد؟ برای رشته تجربی چه منابعی خوب هستند؟ آیا استفاده از کلاس های آنلاین را می توان به عنوان یک روش صحیح معرفی کرد؟ » و سوالاتی از این قبیل که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

  همچنین در این مقاله بررسی بهترین منابع کنکور رشته تجربی را نیز انجام خواهیم داد. همچنین، نکات کلیدی و راهکارهایی برای بهینه‌سازی مطالعه و مدیریت زمان ارائه می‌دهیم.

انواع منابع کنکور تجربی 

  1. کتاب درسی: کتاب‌های درسی اولین و اصلی‌ترین منابع برای دانش‌آموزان کنکور تجربی هستند. این کتاب‌ها به عنوان منبع اصلی تدریس در مدارس، شامل مطالب و مباحث اصلی دروس مختلف می‌باشند. توجه به این کتاب‌ها و مطالعه دقیق آن‌ها می‌تواند پایه‌ای قوی برای داوطلبان ایجاد کند.
  2. کتاب کمک درسی: کتاب‌های کمک‌درسی به‌عنوان منابع مکمل، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا مفاهیم را بهتر درک کنند و تمرینات بیشتری انجام دهند.
  3. کلاس های آموزشی آنلاین : در این بخش به بررسی کلاس های آنلاین می پردازیم.

انتخاب کلاس های آنلاین کنکور

هر موفقیتی مدیون طی کردن مسیری درست می باشد. انتخاب منابع تا حدودی مسیر شخص را تعیین می کند.

وجود منابع متنوع و باکیفیت می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند و بر اساس آن، برنامه‌ریزی مناسبی برای مطالعه خود داشته باشند .

سال های نه چندان دور استفاده از کلاس های حضوری و شرکت در آموزشگاه های سطح شهر بسیار رواج یافت. اما با افزایش تعداد داوطلبین، شرکت در کلاس ها به سختی امکان پذیر بود.

تعداد بالای داوطلبین، باعث افت کیفیت یادگیری دانش آموزان می شد. از طرف دیگر تمامی دانش آموزان دسترسی به اساتید سطح بالای کنکور نداشتند.

پس کلاس های آنلاین، ایده جدید و بکری بود که با استقبال بی نظیر دانش آموزان روبرو شد.

ویژگی های کلاس آنلاین

  1. صرفه جویی در زمان
  2. ارتباط با بهترین اساتید
  3. هزینه مناسب و به صرفه
  4. و …

با این اوصاف دانش آموزان از سراسر کشور تمایل به حضور در کلاس های آنلاین دارند. موسسات زیادی سعی در برگزاری کلاس ها به صورت مجازی داشتند اما امکانات، تجهیزات و شرایط خاص این کار را سخت کرد.

یکی از موسسات که به خوبی توانست کلاس های آنلاین را برگزار کند موسسه آموزشی کلاسینو بود.

کلاس های آنلاین کلاسینو

کلاسینو از سال ۱۳۹۷ به عنوان اولین برگزار کننده کلاس های آنلاین آموزشی شناخته شده است. موسسه آنلاین کلاسینو با دعوت از اساتید به نام و ماهر در امر تدریس در مدت زمان کوتاهی توانست تبدیل به معروفترین موسسه کنکوری شود. این موسسه نه تنها برای دانش آموزان کنکوری، بلکه برای دانش آموزان پایه نیز کلاس آموزشی برگزار می کند.

اساتید تجربی کلاسینو، با تدریس فوق العاده خود توانستند خیلی سریع جایگزینی برای کلاس های حضوری شوند. شرکت در کلاس‌های آموزشی کلاسینو به دانش‌آموزان این امکان را می دهد که با اساتید مجرب در ارتباط باشند و سوالات خود را مطرح کنند.

بهترین اساتید رشته تجربی

کلاسینو از آن جهت به عنوان بهترین موسسه شناخته شده است که بهترین منابع با تدریس بهترین اساتید را ارائه می دهد. استاد آریان حیدری، استاد محمد نوکنده، استاد محمد عمارلو، استاد مصلایی و دیگر اساتید رشته تجربی کلاسینو با یک تدریس پیشرفته و جدید، دانش آموزان را برای رسیدن به هدف یاری می کنند.

کلاسینو برای هر درس رشته تجربی اساتیدی به نام را در نظر گرفته است که داوطلبین با توجه به سطح خود می توانند استاد را انتخاب و در کلاس حضور داشته باشند. در ادامه جهت آشنایی بیشتر با بهترین های آموزش اسامی اساتید ذکر شده است.

استادهای دهم تجربی کلاسینو

ریاضی: استاد سادات، استاد جلالی، استاد غیاثی، استاد سلمانی

زیست شناسی: استاد عمارلو، استاد بام رفیع، استاد همدانی

شیمی: استاد مصلایی، استاد فرزانه

فیزیک: استاد نوکنده، استاد براتی، استاد زمانیان، استاد کمالی

استادهای یازدهم تجربی کلاسینو

ریاضی: استاد سادات، استاد جلالی، استاد غیاثی، استاد سلمانی

زیست شناسی: استاد عمارلو، استاد بام رفیع، استاد همدانی

شیمی: استاد مصلایی، استاد فرزانه، استاد مرادی

فیزیک: استاد نوکنده، استاد براتی، استاد زمانیان، استاد کمالی

اساتید فیزیک کلاسینو

استادهای دوازدهم تجربی و کنکوری کلاسینو

ریاضی: استاد سادات، استاد حیدری

زیست شناسی: استاد عمارلو،استاد همدانی

شیمی: استاد مرادی، استاد مصلایی، استاد فرزانه

فیزیک: استاد نوکنده، استاد براتی، استاد عربشاهی

زمین شناسی: استاد عمارلو،استاد همدانی

اساتید زمین شناسی و زیست شناسی کلاسینو

بهترین کلاس آنلاین کنکور تجربی

کلاس های تجربی کلاسینو شامل آموزش، تست زنی، مرور و جمع بندی می باشد.

دوره های تجربی کلاسینو شامل: دوره سالیانه مرداد، دوره نوبان، دوره نکته و تست، دوره جاست تست کلاسینو، همایش جمع بندی کلاسینو هستند.

هر دوره با توجه به بازه زمانی ویژه گروه خاصی از دانش آموزان و داوطلبین کنکوری می باشد. دانش آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی، متقاضیان ترمیم معدل در هر پایه تحصیلی و داوطلبین کنکور تجربی با شرکت در کلاس های آنلاین کلاسینو ویژه رشته تجربی، بهترین مسیر را برای شرکت در کلاس ها انتخاب کرده اند.

منبع وبسایت: https://classnew.ir

رپورتاژ / ۳۴۴۲۷۲

source

توسط petese.ir