شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله

اقتصاد۲۴- شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل شهید حزب الله لبنان در ابتدای این سخنرانی تاکید کرد: ما فرزندان شهید سید حسن نصرالله هستیم و از آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌ترسیم.

وی افزود: حضور گسترده رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و دیگر قدرت‌ها برای این است که ما را بترسانند، اما ما نمی‌ترسیم و عقب نشینی نمی‌کنیم. ما فرزندان شهید سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله لبنان هستیم.

عملیات طوفان الاقصی آغاز تغییر چهره خاورمیانه بود

وی افزود: سه نکته با شما مطرح می‌کنم نخست اینکه یک سال از طوفان الاقصی گذشت و من معتقدم که این عملیات بزرگ آغاز تغییر چهره خاورمیانه محسوب می‌شود. در این عملیات و مواجهه بزرگ که با حضور همه گروه‌های مقاومت انجام شد ما یک مسیر صحیح قرار گرفتیم.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: هدف اول صهیونیست‌ها از جنگ غزه از بین بردن کامل مقاومت در غزه و هدف دوم آن‌ها از بین بردن ملت فلسطین بود تا دیگر مردمی نباشند که مطالبه حقوق شأن را داشته باشند.

شیخ نعیم قاسم: از آمریکا و اسرائیل نمی‌ترسیم

قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اسرائیل به کمک آمریکا و کشور‌های اروپایی می‌‎خواهد به ما فشار وارد کند، ولی ما فرزندان شهید سیدحسن نصرالله هستیم نه از آمریکا و اسرائیل نمی‌ترسیم و نه تسلیم می‌شویم.

 

منبع: مهر

source

توسط petese.ir