به نظر می‌رسد اپل قصد دارد سال آینده آیفون 17 اسلیم را به نوع جدیدی از نمایشگر OLED مجهز کند. این گوشی نسل جدید آیفون اپل خواهد بود.

با توجه به کاهش فروش آیفون پلاس در طول سال‌های گذشته، اپل به دنبال جایگزینی این مدل با چیزی هیجان‌انگیزتر است. طبق شایعات، این مدل با نام آیفون 17 اسلیم حتی از سری آیفون پرو مکس نیز گران‌تر خواهد بود.

طبق گزارش DigiTimes، آیفون 17 اسلیم آینده دارای نوع جدیدی از نمایشگر OLED خواهد بود که بدنه بسیار نازکی را ایجاد خواهد کرد. اخیرا یک شرکت کمتر شناخته‌شده تایوانی به نام Novatek، پنل TDDI OLED جدیدی را معرفی کرده است که لایه سنسور لمسی و درایور نمایشگر را در یک واحد ترکیب می‌کند. به همین دلیل به آن TDDI می‌گویند که مخفف Touch and Display Driver Integration است.

این نمایشگر هرچند ممکن است فناوری پیشرفته‌ای به نظر نرسد، اما برای کاهش چند میلی‌متری ضخامت گوشی می‌تواند بسیار مهم باشد.

DigiTimes معتقد است که اپل احتمالا سال آینده میلادی از Novatek به‌عنوان تامین‌کننده پنل‌های OLED برای آیفون 17 اسلیم خود استفاده خواهد کرد. هرچند که فعلا هیچ نشانه‌ای از این همکاری وجود ندارد. این وب‌سایت حدس می‌زند که اپل ممکن است فناوری جدید را قبل از استفاده در آیفون‌های خود، روی دستگاه‌های دیگر آزمایش کند. به عنوان مثال، ساعت‌های اپل واچ یا تبلت‌های آیپد ممکن است قبل از آیفون‌ها نمایشگر TDDI OLED را آزمایش کنند.

البته در حال حاضر شایعات زیادی درباره مدل اسلیم وجود دارد و ممکن است یک آیفون کاملا متفاوت باشد و حتی نام بازاریابی متفاوتی داشته باشد. برای مثال، یک افشاگری در ماه جولای (تیرماه) نشان می‌داد که این گوشی فقط یک دوربین در پشت خود خواهد داشت که با توجه به قیمت شایعه‌شده، قابل قبول به نظر نمی‌رسد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir