بیوگرافی و سوابق علی حسنی Vip کارآفرین ایرانی + ماجرای کلاهبرداری و عکس

علی حسنی کیست؟

بیوگرافی علی حسنی جوان ترین کارآفرین ایرانی همراه سوابق و عکس علی حسنی وی ای پی کارآفرین جوان ایرانی و ماجرای کلاهبرداری و فرار از ایران در این صفحه از حرف تازه می خوانید.

بیوگرافی و سوابق علی حسنی Vip کارآفرین ایرانی + ماجرای کلاهبرداری و عکس

علی حسنی Vip متولد فروردین ۱۳۸۱ در تهران، کارآفرین جوان ایرانی است که گویا کلاهبردار از آب درآمد و تحت تعقیب قانون قرار دارد. او در حال حاضر ساکن دبی است و در این شهر به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد

بیوگرافی علی حسنی

در بیوگرافی علی حسنی Vip آمده است که او یک دهه هشتادی است و در فروردین ۱۳۸۱ به دنیا آمده است. حسنی در حال حاضر به یکی از جوان‌ ترین کارآفرین‌ های ایرانی تبدیل شده است. حال این موضوع را هم باید افزود که وی در یک خانواده متوسط و در یکی از مناطق پایین شهر تهران به دنیا آمده و بزرگ شده است. با توجه به این که خانواده حسنی از وضع مالی خوبی برخوردار نبودند. به همین دلیل از همان ابتدا مشکلات اقتصادی مختلفی در سد راه رسیدن وی به آرزوهایش بوده است. با این که علی از سن بسیار کمی برخوردار بود اما رویاهایش بسیار بزرگ بودند. این موضوع باعث شده بود تا اطرافیانش به تمسخر او بپردازند و کسی صحبت‌ های این پسر بچه را باور نکند.

در سایت علی حسنی نوشته شده است: حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید علی در سال دوم دبیرستان تصمیم گرفت تا در رشته ریاضی فیزیک مشغول به تحصیل شود. هم چنین مدتی سر کلاس‌ ها نیز حاضر شد. اما هر چه که می‌ گذشت علاقه او به این رشته کمتر می‌ شد. به همین دلیل تصمیم گرفت تا رشته تحصیلی خود را عوض کند. این بار او به هنرستان رفت و رشته کامپیوتر را انتخاب کرد. گفتنی است که علی علاقه بسیار زیادی به این رشته پیدا کرد تا جایی که علاوه بر مدرسه در طول شب نیز به یادگیری این رشته می‌ پرداخت و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش می‌ داد. این موضوع باعث تعجب اعضای خانواده‌ اش گردید. حال ناگفته نماند علی زمانی که تنها ۱۶ سال داشت ایده راه اندازی کمپین های اینستاگرامی را اجرا کرد.

پس از این که این نوجوان ایده راه‌ اندازی کمپین‌ های اینستاگرامی را اجرا کرد مدتی بعد الهام بخش خیلی از کسب و کارها شد. هم چنین ناگفته نماند که علی حسنی Vip جزو نخستین افرادی بوده است که سرمایه‌ گذاری در بازار کریپتو را نیز شروع کرد.

علی حسنی کلاهبردار

شروع فعالیت

علی حسنی کارآفرین جوان ایرانی است، اما به دلیل کلاهبرداری تحت تعقیب قانون است. او کسی است که برای اولین بار در ایران ایده راه‌اندازی کمپین‌های اینستاگرامی را اجرایی کرد که بعدها الهام‌بخش کسب‌وکارهای بسیاری بود. این جوان دهه هشتادی با وجود سن و سالهای فعالیت کمش تخمین زده میشود که ثروتش نبیش از دو میلیون دلار است. نام علی حسنی به دو پروژه معروف پامپ و دامپی WOJ و Pex گره خورده است. یکی از دلایلی که در ایران فعالیت نمی‌کند هم شکایت‌های متعددی است که از سوی مالباختگان پروژه پکس کوین (Pex Coin) از او شده است.

سوابق

ایشان از سن ۱۴ سالگی با کامیپوتری و دنیای ارز دیجیتال آشنایی پیدا کرده‌اند و با استفاده از آموزش‌های لازم طراحی سایت را به‌طور کامل فرا گرفته است. اما در کنار طراحی انواع سایت و ارائه خدمات به صاحبان مشاغل، سعی نموده تا با در دست گرفتن تبلیغات شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام بتواند مخاطبان خود را افزایش دهد. او یک دفتر اختصاصی برای مجموعه کاری خود راه اندازی نموده و حالا به‌عنوان یک کارآفرین جوان موفق در دهه گذشته شناخته شود.

لقب جوان‌ ترین کارآفرین ایرانی

علی حسنی وی ای پی از اولین افرادی بوده است که در حوزه رمز ارزها وارد شد و در این حوزه به سرمایه‌ گذاری پرداخت. طبق گفته‌ های حسنی او در کنار خود به خیلی از افرادی که تمایل داشتند تا راه پول‌ سازی را یاد بگیرند کمک کرد تا در این راه موفق شوند.

این موضوع باعث شد تا مردم به او لقب جوان‌ ترین کارآفرین ایرانی را بدهند. هم چنین طبق گفته‌ های این کارآفرین ارز پکس را نیز خودش ساخته است. البته نمی‌ توان این صحبت‌ ها را به طور کامل تایید کرد. هم چنین گفتنی است که علی حسنی وی آی پی معرف پروژه کلاهبرداری پکس کوین (Pex) نیز بوده است. متاسفانه این پروژه قربانیان خیلی زیادی داشته است. مالباختگان این پروژه در حال حاضر به دنبال بازپس گیری حقوق خود از طریق کانال‌ های قانونی هستند.

علی حسنی کیست؟

ماجرای کلاهبرداری و دستگیری

هر از گاهی شایعاتی در رابطه با دستگیری علی حسنی Vip کارآفرین در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می‌ شود. در حال حاضر علی حسنی در خارج از کشور به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد و هنوز دستگیر نشده است.
زمانی که علی حسنی Vip ساکن ایران بوده است با توجه به فعالیت‌ هایی که انجام می‌ داد و پروژه‌ هایی که داشته است کلاهبرداری‌ های بسیار زیادی انجام داده است. یکی از معروف‌ ترین کلاهبرداری‌ های او نیز مربوط به ارز پکس بوده است این کلاهبرداری قربانی‌ های بسیار زیادی داشته است. به همین دلیل این موضوع باعث شد تا کمپین‌ هایی برای دستگیری این کارآفرین جوان راه‌ اندازی شود. پس از آن قربانیان و مالباختگان پروژه‌ های این فرد خواستار دستگیری علی حسنی و به زندان رفتن علی حسنی شدند.

منبع: سایت علی حسنی

source

توسط petese.ir