به‌تازگی تصاویر رندر گوشی گلکسی S25 اولترا با رابط کاربری One UI 7 سامسونگ فاش شده است که المان‌های این نرم‌افزاررا در گوشی پرچمدار آینده سامسونگ نشان می‌دهد.

گلکسی S25 اولترا با رابط کاربری One UI 7

انتظار می‌رود One UI 7 اوایل سال آینده میلادی به‌همراه گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ عرضه شود. یک افشاگر سرشناس به نام Ice Universe یک رندر از گلکسی S25 اولترا به اشتراک گذاشته است که اینترفیس جدید کنترل پنل آن را روی نمایشگر نشان می‌دهد.

در حالیکه انتظار می‌رفت سامسونگ رابط کاربری One UI 7 را برپایه اندروید 15 به‌زودی منتشر کند، اما طبق یکی از سخنرانی‌های در کنفرانس اخیر توسعه‌دهندگان، این به‌روزرسانی ظاهرا به تعویق افتاده است و سال آینده میلادی در سری گلکسی S25 ارائه خواهد شد.

گلکسی S25 اولترا با رابط کاربری One UI 7

انتظار می‌رود One UI 7 دارای قابلیت‌های جدید و طراحی بهبود یافته باشد. Ice Universe نگاهی به اینترفیس کنترل پنل آن انداخته و یک رندر از گلکسی S25 اولترا با المان‌های One UI 7 در نمایشگر آن به اشتراک گذاشته است.

همانطور که در رندر مشاهده می‌کنید، سامسونگ ممکن است یک کنترل سنتر شبیه به آنچه در iOS 18 اپل و HyperOS شیائومی دیدیم، ارائه کند. به‌عبارتی، یک پنل نوتیفیکیشن جداگانه وجود خواهد داشت که افشاگری‌های قبلی نیز به آن اشاره کرده بودند.

گفتنی است، وجود این کنترل سنتر جداگانه و پنل نوتیفیکیشن در HyperOS شیائومی باعث شده تا رابط کاربری ساده‌تر به نظر برسد. رندر مذکور همچنین نشان می‌دهد که وای‌فای و بلوتوث دارای کاشی‌های جداگانه در کنترل سنتر هستند که سوئیچ کردن بین آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. همچنین یک بخش جداگانه با هشت دکمه سوئیچ سریع وجود دارد که با سوایپ فعال می‌شوند.

رندر گوشی گلکسی S25 اولترا، علاوه بر رابط کاربری One UI 7، بازطراحی شایعه شده برای این گوشی را نشان می‌دهد. همان‌طور در رندر مشاهده می‌کنید، این گوشی پرچمدار به جای گوشه‌های تیز، گوشه‌های گردتری خواهد داشت.

این رندر همچنین نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش گلکسی S25 اولترا تخت است و حاشیه‌های نازک‌تری دارد که دو ارتقای موردانتظار برای نمایشگر این گوشی هستند. با این تغییرات، گوشی پرچمدار آینده سامسونگ در دست راحت‌تر از مدل قبلی خود قرار خواهد گرفت.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir