بازیگر نقش بهادر در تانک خورها : بهراد خرازی زادهٔ ۶ اسفند ۱۳۵۲ بازیگر تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.این هنرمند از سال ۶۰ مشغول فعالیت است اما با سریال مجید دلبندم به شهرت رسید.این بازیگر آثار زیادی نیز بازی کرده است که در ادامه به بیوگرافی،آثار،اینستاگرام و همسر بهراد خرازی خواهیم پرداخت.در ادامه به بیوگرافی کامل تر به بهراد خرازی بازیگر نقش بهادر در سریال تانک خورها پرداخت.

بازیگر نقش بهادر در تانک خورها کیست + بیوگرافی و تصاویر جدید

بهراد خرازی زادهٔ ۶ اسفند ۱۳۵۲ بازیگر تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.این هنرمند از سال ۶۰ مشغول فعالیت است اما با سریال مجید دلبندم به شهرت رسید..او در مجموعه های تلویزیونی همچون سیب خنده، مجید دلبندم، عید اومد، بهار اومد، کاشانه و دست نزن جیزه حضور داشته است.این بازیگر بعد سال ۱۳۸۲ با در سریال هیچکس به کارگردانی حمیدرضا حافظی بازی کرد اما ۱۱ سال بعد با سریال دست نزن جیزه به کارگردانی امیر غفارمنش به تلویزیون بازگشت.بازی در سریال بیمار استاندارد و سریال معمای شاه در نقش تهرانی سال ۹۴ از جمله آثار موفق وی می باشد که در سال ۹۷ هم در محله گل و بلبل بازی کرد.این هنرمند در ادامه علت کم کارش اش را بازگو کرد سعی می کنم هر کاری را نپذیرم، یعنی باید بدانم در ایفای آن نقش توانا هستم می پذیرم، البته در این چند ساله کارهای خوبی هم تولید نشده و کیفیت ها پایین آمده است.

نقش بهادر در سریال تانک خورها

در این سریال نقش بهادر را بازی می کند.

او در این سریال با هنرمندانی چون آرش مجیدی،سروش جمشیدی،علیرضا استادی،ثریا قاسمی،احمد نجفی،هادی دیباجی،شیوا خسرومهر،شیرین اسماعیلی و… همبازی شده است.

در خلاصه سریال آمده در آن زمان بچه‌های رزمنده از نظر تجهیزات دفاعی در کمبود به سر می‌بردند. کلیت داستان بر مبنای این است که جوانان آن موقع با چه ابتکارات و چه ابداعاتی می‌توانستند از کیان کشور دفاع کنند.

همسر بهادر خرازی کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

بازیگر نقش بهادر در تانک خورها

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir