اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های آرکید موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید The Tower Assassin’s Creed همراه ویجیاتو باشید.

زمانی بازی‌های آرکید پادشاه بلامنازع صنعت بازی‌ها بودند. در واقع این بازی‌های آرکید بودند که دنیای بازی‌ها را جدی‌تر از هر زمان دیگری دنبال کردند. بازی‌های آرکید حتی تا به امروز نیز طرفدار دارند. البته هرچند که دیگر به محبوبیت گذشته‌شان نیستند، اما با این‌حال می‌توان انتظارات بالایی از آن‌ها داشت. در این میان یکی از پلتفرم‌هایی که دنیای بازی‌های آرکید را جدی‌تر از هر زمان دیگری دنبال کرد، پلتفرم موبایل بود. پلتفرمی که به لطف خلق فرصت‌های دوست داشتنی شناخته می‌شد و به بازی‌سازها اجازه می‌داد تا عناوین شاهکاری در سبک بازی‌های آرکید بسازند. از همین‌رو اگر شما نیز طرفدار بازی‌های آرکید هستید، با بررسی بازی The Tower Assassin’s Creed همراه ویجیاتو باشید.

راستش را بخواهید، در میان ده‌ها بازی‌ساز بزرگ و کوچکی که تاکنون قدم به دنیای بازی‌های موبایلی گذاشته‌اند، استودیوی Ketchapp یکی از بزرگ‌ترین آن‌هاست. استودیویی که هر موبایل گیمری حداقل برای یک‌بار هم که شده، به سراغ بازی‌های این استودیو رفته. Ketchapp با استفاده از ایده‌های خلاقانه، سعی در ساخت باز‌ی‌های جذابی دارد که به طرز عجیبی دوست داشتنی‌اند. حال بازی The Tower Assassin’s Creed یکی از بهترین بازی‌های آن‌هاست که فرصت تجربه آن روی پلتفرم موبایل فراهم شده.

بازی موبایلی The Tower Assassin’s Creed دست‌پختی از استودیوی Ketchapp است. این بازی برای اولین‌بار در یکم نوامبر سال ۲۰۱۷ منتشر شد و به بهانه ده سالگی سری بازی‌های اساسینز کرید از استودیوی یوبیسافت، راهی دنیای بازی‌های ویدئویی شد. این بازی لقب یک عنوان آرکید محور موبایلی را به تصویر می‌کشید و موفق شد تا صرفا در مدت زمان کوتاهی، به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. به‌طوری‌که در آن زمان هر موبایل گیمری حداقل برای یک‌بار هم که شده به سراغ این بازی می‌رفت.

در بخش داستانی اگرچه ما صرفا روایتی ساده داریم، اما همین سادگی به لطف روایت خوب داستانی سبب خلق یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی آرکید محور موبایل شده. داستان این بازی حول محور اساسین‌هاست. جایی‌که شما باید برای آن برج بسازید و شهر اساسینی خودتان را برپا کنید. چنین کانسپتی شاید در ابتدا عجیب بنظر برسد، اما زمانی‌که خودتان پا به دنیای این بازی گذاشتید و به سراغ تجربه The Tower Assassin’s Creed رفتید، متوجه جذابیت و زیبایی این بازی خواهید شد.

در بخش گیم‌پلی و مکانیزم‌های مربوط به آن، همان‌گونه که صحبت کردیم، ما با یک بازی آرکید – کژوال موبایلی رو به رو هستیم. اگر پیش‌تر به سراغ تجربه سایر بازی‌های استودیوی Ketchapp رفته باشید، این بازی موبایلی نیز تم و اتمسفری آشنا برایتان خواهد داشت. این بازی در کمال سادگی سعی دارد تا یکی از زیباترین و بهترین بازی‌های آرکید روی پلتفرم موبایل باشد و این موضوع را می‌توان از نحوه روایت اتفاقات بازی و همچنین طراحی گیم‌پلی آن به خوبی فهمید.

بازی The Tower Assassin’s Creed یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

این بازی موبایلی همانطور که گفته شد، تجربه‌ای دوست داشتنی برای موبایل گیمرهاست. فلسفه و هدف بازی کاملا ساده است. شما باید پلتفرم‌هایی که به صورت چپ و راست حرکت می‌کنند را روی یک سکو قرار دهید. با قرار دادن این پلتفرم‌ها می‌توانید برج بسازید و اساسین‌ها از این برج‌ها برای بالا رفتن استفاده می‌کنند. با قرار دادن هر پلتفرم، پلتفرم بعدی کوچک‌تر می‌شود و گیم‌پلی بازی سخت‌تر و سخت‌تر خواهد شد. به همین دلیل The Tower Assassin’s Creed هنوز هم که هنوز است، جذاب است.

همچنین با به پایان رساندن مراحل این بازی و همچنین جمع کردن امتیازتان مختلف، قادر به استفاده از امتیازهایتان خواهید بود. بازی به شما اجازه می‌دهد تا از این امتیازها برای خرید اسکین‌های مختلف و باز کردن شخصیت‌های متنوع از دنیای اساسینز کرید، کمک بگیرید. در واقع حضور شخصیت‌های محبوبی چون الطایر، اتزیو و دیگر اساسین‌ها در بازی The Tower Assassin’s Creed، دلیل بسیار محکمی برای جذابیت این بازی دوست داشتنی موبایلی است.

در بخش گرافیک، جلوه‌های بصری و سایر موضوعات The Tower Assassin’s Creed بازهم می‌توان از این بازی موبایلی انتظارات بالایی داشت. ما با یکی از زیباترین بازی‌های پلتفرم موبایل رو به رو هستیم که تم مینیمال آن سبب جذابیتش شده. موضوعی که درباره موسیقی‌متن، جلوه‌های صوتی و همچنین صداگذاری The Tower Assassin’s Creed نیز صدق می‌کند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا تجربه این بازی جذاب و دوست داشتنی باشد.

source

توسط petese.ir