راکستار بالاخره خبر داد که بازی بسیار تحسین شده Red Dead Redemption را در ماه اکتبر برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌کند. با این حال تا کنون قیمت عرضه این بازی مشخص نشده بود. اما حالا می‌دانیم که قیمت نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption چقدر خواهد بود.

«جان مارستون» و شرکا در پایان ماه اکتبر (29 اکتبر) یعنی 8 آبان 1403 به قلمرو پی سی پا می‌گذارند. پیش‌خرید این بازی از همین حالا آغاز شده است و شما می‌توانید آن را از سه فروشگاه استیم، اپیک گیمز و فروشگاه اصلی راکستار تهیه کنید.

قیمت نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption نیز همچون نسخه‌های نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 بازی که سال پیش عرضه شدند، 50 یورو (40 پوند) اعلام شده است. البته در حال حاضر نسخه پلی استیشن را می‌توانید با تخفیف 30 درصدی تهیه کنید.

این نسخه از بازی همچنین بسته الحاقی داستانی جذاب Undead Nightmare را نیز به همراه خواهد داشت. این نسخه با بهبودهای گرافیکی و پشتیبانی از نمایشگرهای عریض و فوق عریض و همچنین فناوری‌هایی مثل DLSS عرضه می‌شود. مشخصات سیستم موردنیاز و پیشنهادی برای اجرای بازی Red Dead Redemption نیز قبلا اعلام شده است.

نسخه پی سی بازی RDR با همکاری استودیوی Double Eleven توسعه داده شده است. این بازی همچنین با وضوح تصویر 4K و همچنین نرخ تجدید 144 هرتزی (در دستگاه‌های پشتیبانی کننده) اجرا می‌شود.

بازی اکشن ماجراجویی اوپن ورلد Red Dead Redemption یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین عناوین تاریخ به شمار می‌رود. راکستار این بازی را اولین بار تنها برای کنسول‌های PS3 و ایکس باکس 360 عرضه کرد. دنباله‌ی این بازی یعنی Red Dead Redemption 2 که برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه شد، خیلی زودتر به پی سی هم راه پیدا کرد.

اما به دلیل نامعلومی، عرضه نسخه اول بازی برای کامپیوتر، تقریبا 15 سال طول کشید!




source
کلاس یوس

توسط petese.ir