اپل با رونمایی از تبلت آیپد مینی 7، راهکار ارزان قیمت‌تری را در اختیار علاقه‌مندانش جهت ورود به دنیای هوش مصنوعی اپل اینتلیجنس گذاشت.

اگر علاقه‌مند به تجربه جدیدترین قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل هستید اما بودجه‌تان اجازه ارتقا به آیفون 15 پرو یا سایر مدل‌های گران‌تر را نمی‌دهد، نگران نباشید! اپل با عرضه آیپد مینی 7، یک گزینه مقرون‌به‌صرفه را برای ورود به اکوسیستم هوشمند خود ارائه کرده است. این تبلت کوچک و قدرتمند با قابلیت‌های هوش مصنوعی و پردازنده A17 Pro، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربرانی است که به دنبال تجربه فناوری‌های جدید اپل هستند، بدون اینکه هزینه سنگینی را متحمل شوند.

بیشتر بخوانید:

اپل از تبلت آیپد مینی جدید خود با هوش مصنوعی و یک قلم هوشمند جذاب رونمایی کرد

آیا آیپد مینی 7 می‌تواند با آیپد پرو رقابت کند؟

آیپد مینی 7 که به‌تازگی معرفی شده است، با ارتقای حافظه رم به 8 گیگابایت و استفاده از پردازنده A17 Pro، عملکردی نزدیک به مدل‌های پرچم‌دار اپل دارد. این همان پردازنده‌ای است که در آیفون 15 پرو استفاده شده و به کاربران اجازه می‌دهد از قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید اپل بهره‌مند شوند. از آنجایی که اپل اینتلیجنس (Apple Intelligence) تنها روی دستگاه‌هایی با سخت‌افزار خاص کار می‌کند، آیپد مینی 7 با قیمتی کمتر از 500 دلار یکی از ارزان‌ترین دستگاه‌هایی است که این قابلیت‌ها را در دسترس قرار می‌دهد.

آیپد مینی 7

تجربه هوش مصنوعی با آیپد مینی 7

قابلیت‌های جدید Apple Intelligence که در کنفرانس WWDC معرفی شدند، قرار است نحوه استفاده از آیفون‌ها و آیپدها را متحول کنند. اما تنها تعداد محدودی از دستگاه‌های اپل به دلیل نیازمندی‌های سخت‌افزاری خاص، از این قابلیت‌ها پشتیبانی می‌کنند. خوشبختانه، آیپد مینی جدید یکی از این دستگاه‌هاست که با سخت‌افزار به‌روز شده، کاربران را به دنیای جدید هوش مصنوعی اپل وارد می‌کند.

آیپد مینی 7

آیا آیپد مینی جدید ارزش ارتقا دارد؟

اگر از کاربران آیپد مینی 6 هستید و به دنبال تجربه هوش مصنوعی Apple Intelligence هستید، نسل جدید iPad Mini با پردازنده قوی‌تر و رم بیشتر، گزینه‌ای عالی برای ارتقاست. این دستگاه نه تنها به شما اجازه می‌دهد از قابلیت‌های جدید اپل بهره ببرید، بلکه به دلیل قیمت مناسبش یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار است. علاوه بر این، در فصل تعطیلات انتظار می‌رود تخفیف‌های چشم‌گیری روی این دستگاه اعمال شود، که خرید آن را حتی به‌صرفه‌تر می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:

source

توسط petese.ir