بازی Plants vs. Zombies 3 در اوایل سال ۲۰۲۴ به  برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد و حالا قرار است برای مدتی از دسترس خارج شود. 

تیم توسعه‌دهنده PvZ3 اعلام کرده که این بازی به زودی برای بازبینی و ارتقا به طور موقت از دسترس خارج خواهد شد. استودیو PopCap Games با تشکر از حمایت و بازخورد بی‌نظیر بازیکنان، تصمیم گرفته است که برای یک بازنگری عمده، تجربه‌ای متفاوت و بهتر بازی Plants vs. Zombies 3 را از دسترس خارج کند. 

همچنین با همین هدف Plants vs. Zombies 3 امکان خرید درون‌برنامه‌ای از دیروز غیرفعال شده و بازی دیگر برای دانلود در دسترس نخواهد بود. بازیکنان تا ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ () به PvZ3 دسترسی خواهد داشت و بعد از آن، سرورها به طور کامل آفلاین شده و بازی در هیچ‌یک از مناطق قابل دسترسی نخواهد بود.

بازی Plants vs. Zombies 3

تیم توسعه‌دهنده همچنین اعلام کرده است که تمامی موجودی سکه‌های خریداری یا کسب‌شده ذخیره خواهند شد، به شرط آنکه حساب خود را از طریق گوگل پلی، Apple ID یا EA Account متصل کرده باشید. با این وجود پیشرفت‌های بازیکنان در بازی و مراحل آن به حالت ابتدایی در خواهند آمد.

هنوز جزئیاتی از برنامه‌های PopCap Games برای آینده Plants vs. Zombies 3 منتشر نشده است و نمی‌دانیم که اعضای این استودیو چه در سر دارند. انتظار می‌رود که زامبی‌ها، گیاهان و ویژگی‌های جدید به نسخه بهبود یافته این بازی اضافه شود، اما هنوز تاریخ بازگشت آن مشخص نیست.  

طرفداران این بازی محبوب، می‌توانند در طول این مدت منتظر یک نسخه بهبود‌یافته و کامل‌تر از PvZ3 باشند.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir