یوتیوب تایمر خواب را برای همه کاربران عرضه کرده است و همچنین امکان تنظیم دقیق سرعت پخش برای کاربران فراهم شده است.

یوتیوب در حال ارائه بهبودهای جدید بر اساس بازخوردهای کاربران است. این پلتفرم، قابلیت تنظیم دقیق سرعت پخش را ارائه کرده که به شما اجازه می‌دهد تا آن را با افزایش 0.05 برابری (در مقابل 0.25 برابر فعلی) تغییر دهید. با این‌حال، حداکثر سرعت همچنان 2 برابر است.

یوتیوب همچنین شروع به عرضه گسترده تایمر خواب برای همه کاربران کرده است. شما می‌توانید تایمر را طوری تنظیم کنید که پخش ویدیو را در 10، 15، 20، 30، 45 دقیقه یا یک ساعت یا زمانی که ویدیوی فعلی به پایان می‌رسد، متوقف کنید. این قابلیت قبلا تنها برای کاربران پرمیوم در دسترس بود.

مرور کردن در حالت افقی نیز اواخر سال جاری میلادی در iOS بهبود می‌یابد. همچنین مینی پلیر داخل اپلیکیشن اکنون قابلیت تغییر اندازه و موقعیت را دارد. شما می‌توانید لیست‌های پخش مشترک ایجاد کنید. همچنین عکس‌های سفارشی برای آن‌ها طراحی کنید (با استفاده از عکس‌های خودتان یا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی مولد). در اواخر سال جاری همچنین می‌توانید به ویدیوهای موجود در لیست‌های پخش رای دهید.

قابلیت Badges نیز قرار است به اپلیکیشن‌های یوتیوب و یوتیوب موزیک در دستگاه‌های موبایل اضافه شود. البته ابتدا فقط با تعداد کمی از کاربران شروع خواهد شد.

و در آخر، یوتیوب قرار است در تلویزیون شما «احساس سینمایی» بیشتری ایجاد کند. یوتیوب گفته که منتظر رنگ‌های صورتی جدید و رنگ‌های روشن دیگر که پویایی را به یوتیوب اضافه می‌کنند باشید. همچنین وقتی که از یک صفحه کانال در تلویزیون خود بازدید می‌کنید، یک ویدیو به طور خودکار پخش می‌شود تا تیزری از محتوای سازنده را به شما نمایش دهد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir