کمپانی یوبیسافت اصلا شرایط خوبی را پشت سر قرار نمی‌دهد و حالا چند صد کارمند این شرکت تصمیم به اعتصاب گرفته‌اند. 

در پی تصمیم یوبیسافت مبنی بر بازگشت اجباری کارکنان به دفاتر کاری خود، اتحادیه‌ کارگران بازی‌های ویدئویی فرانسه (STJV) با فراخوانی برای اعتصاب سه‌روزه، درخواست دارد که کارکنان این شرکت در فرانسوی به این تصمیم اعتراض کنند. این اعتصاب که از روز گذشته آغاز شده، بیش از ۷۰۰ عضو را شامل می‌شود.

اتحادیه STJV در بیانیه‌ای عنوان کرده است که این تصمیم از سوی مدیران Ubisoft بدون هیچ توجیه منطقی یا مشاوره با نمایندگان کارکنان گرفته شده و بر زندگی بسیاری از کارمندان که در طول پنج سال گذشته به شیوه‌ دورکاری عادت کرده‌اند، تاثیرات منفی زیادی خواهد گذاشت. 

کارکنان یوبیسافت

این اتحادیه همچنین اشاره کرد که این تصمیم پس از شکست مذاکرات مربوط به تقسیم سود و افزایش دستمزدها اعلام شده و کارکنان احساس می‌کنند که نظرشان نادیده گرفته شده است. STJV خواهان ایجاد توافقی رسمی در مورد دورکاری، افزایش دستمزدها برای جبران کاهش استانداردهای زندگی و شنیدن واقعی نظرات کارکنان است.

 این اتحادیه همچنین ادعا می‌کند که این اقدامات می‌تواند به از دست دادن شغل بسیاری از کارکنان و افزایش مشکلات روانی در میان افراد باقی‌مانده منجر شود. این تحولات اخیر نشان‌دهنده‌ دوران پرچالشی برای یوبی‌سافت است و کارکنان این شرکت امیدوارند که صدای آن‌ها شنیده شود و تغییرات مثبتی در آینده ایجاد گردد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که علاوه بر چالش‌های داخلی یوبیسافت، خانواده گیه‌مو در حال بررسی فروش شرکت هستند. در حال حاضر پیش‌بینی آینده Ubisoft کار بسیار مشکلی است و باید دید که در آینده سرنوشت این شرکت چه خواهد بود. 

source

توسط petese.ir