با افزایش سطح کیفی و گرافیک بازی‌های موبایلی، بسیاری از ما موبایل گیمرها برای داشتن تجربه‌ای دوست داشتنی از دنیای این بازی‌ها با مشکل روبه‌رو هستیم. از طرفی این بازی‌ها نیازمند دسترسی به اینترنت‌اند و از سمتی دیگر، گرافیک آن‌ها خواهان سخت‌افزار نسبتا خوبیست. بنابراین اگر موبایل گیمرید، در این مطلب از ویجیاتو با معرفی ۵ مورد از بهترین گیم بوستر اندروید همراه ما باشید که برای کاهش پینگ و لگ بازی‌هایتان، کارآمدند.

بهترین گیم بوستر اندروید

بهترین گیم بوستر اندروید

گیم بوسترها نرم‌افزارهایی کارآمد برای گیمرها محسوب می‌شوند. ردپای آن‌ها را حتی روی پی‌سی نیز می‌توان پیدا کرد و روی موبایل، این دسته از برنامه‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند. به همین دلیل انتخاب بهترین گیم بوستر اندروید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. منتهی توصیه می‌کنیم که با معرفی ۵ مورد از برترین گیم بوستر های اندروید همراه ما باشید تا تصمیم بهتری بگیرید.

 UU Game Booster


بهترین گیم بوستر اندروید
  • سازنده: NetEase Games

راستش را بخواهید، فکر نمی‌کنم که UU Game Booster شروع چندان بدی برای لیستمان باشد. این نرم‌افزار کاربردی که دست‌پخت شرکت NetEase است، می‌تواند پینگ شما را تا حد قابل توجهی کاهش دهد و از طرفی با بهینه کردن سخت‌افزار موبایل‌تان، سعی در بهبود کلی گوشی‌تان خواهد داشت. این برنامه تاکنون از سمت گیمرها با نقدهای بسیار خوبی رو به رو شده و می‌توان رویش حساب ویژه‌ای باز کرد.

موضوع جالب توجه درباره این نرم‌افزار اندرویدی، سازنده آن است. کمپانی NetEase یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای پلتفرم موبایل است و کارنامه درخشانی در ساخت و توسعه بازی‌های موبایلی دارد. به همین دلیل باید انتظارات بالایی از این نرم‌افزار در لیست بهترین گیم بوستر اندروید داشت.



ناشر بازی:
NetEase Games


دسته بندی:
نرم افزارهای کاربردی


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۱۶ مگابایت مگابایت

GearUP Game Booster


  • سازنده: GearUp Global

نرم‌افزار GearUP Game Booster همانطور که از نامش پیداست، سعی دارد تا لگ بازی‌هایتان را کاهش دهد. این نرم‌افزار ساخته تیمی به نام GearUP Global است که تاکنون چندین بوستر مختلف اندرویدی را توسعه داده‌اند. موضوع جالب توجه درباره این بوستر اندرویدی، این است که این نرم‌افزار از شبیه‌سازها نیز پشتیبانی می‌کند. برای مثال اگر پابجی موبایل را روی پی‌سی و به لطف شبیه‌سازهای مختلف اندرویدی تجربه می‌کنید، در دانلود و اجرای این بوستر اندرویدی مشکلی نخواهید داشت.

همچنین این بوستر تاکنون بیش از ۱۰ میلیون‌بار دانلود شده و کاربران اندرویدی روی گوگل پلی‌استور به آن امتیاز ۴.۸ از ۵ را داده‌اند. در واقع این‌طور می‌توان گفت که همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بوستر اندرویدی جزو بهترین‌ها در لیست بهترین بوستر اندروید باشد. همچنین فراموش نکنید که شما می‌توانید نسخه پی‌سی این بوستر را نیز دانلود کنید که صرفا برای بازی‌های پی‌سی است، نه شبیه‌سازها!



ناشر بازی:
GearUP Global


دسته بندی:
نرم افزارهای کاربردی


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۵۰ مگابایت مگابایت

GFX Tool Pro


بهترین گیم بوستر اندروید

GFX Tool Pro همان بوستر جذابیست که هر موبایل گیمری به آن نیاز دارد. این بوستر تمام مولفه‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن به بهترین گیم بوستر اندروید را دارد. از رابط کاربری مینیمال، ساده و کاربردی آن بگیرید، تا پشتیبانی از ده‌ها بازی موبایلی در ژانرهای مختلف! این گیم بوستر اندرویدی توسط تیمی به نام Chartianz ساخته شده و به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های مختلف با را گرافیکی جذاب و پینگ بسیار کمی تجربه کنید.

متاسفانه از آن‌جایی که این گیم بوستر اندرویدی به تازگی منتشر شده، از نسخه‌های قدیمی اندروید پشتیبانی نمی‌کند. اما از طرفی پشتیبانی این نرم‌افزار از تبلت‌ها و شبیه‌سازهای اندرویدی، سبب شده تا ما بخواهیم جایی برای این گیم بوستر در نظر داشته باشیم.



ناشر بازی:
Chartianz


دسته بندی:
نرم افزارهای کاربردی


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۱۰ مگابایت مگابایت

GFX Game Booster Pro


  • سازنده: GreenForestApps

نوبتی هم که باشد، نوبت به GFX Game Booster Pro از استودیوی GreenForestApps می‌رسد. از گیم بوستر اندرویدی به شما کمک می‌کند تا با استفاده از سخت‌افزار گوشی‌تان، عملکرد بهینه‌ای در اجرای بازی‌ها داشته باشید. همچنین پشتیبانی این نرم‌افزار بازی‌های محبوبی چون پابجی موبایل، کال آو دیوتی موبایل و در نهایت پورت موبایلی فورتنایت، سبب محبوبیت این نرم‌افزار شده.

این گیم بوستر اندرویدی در کنار منو و فضای مینیمالی که دارد، قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. از گزینه‌های مختلف برای ارتقای عملکرد گوشی‌تان در حین اجرای بازی‌ها بگیرید، تا کنترل دمای پردازنده و انتخاب فریم ریت مناسب برای هر بازی!



ناشر بازی:
GreenForestApps


دسته بندی:
نرم افزارهای کاربردی


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۸ مگابایت مگابایت

Panda Game Booster


بهترین گیم بوستر اندروید
  • سازنده: Panda Gaming Studio

در نهایت اجازه دهید که لیستمان را با Panda Game Booster به پایان برسانیم. اگر گیمری حرفه‌ای هستید و انتظارات بالایی از یک گیم بوستر اندرویدی دارید، این نرم‌افزار انتخابی مناسب برای شماست. بوستری که گزینه‌های مختلف برای اجرای بازی‌های متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توان با خیال راحت به سراغش رفت.

این بوستر اندرویدی از تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و حتی شبیه‌سازهای اندرویدی روی پی‌سی نیز پشتیبانی می‌کند. سادگی منوهای بازی و همچنین المان‌های جذاب دیگر این بوستر نیز، از آن بهترین گیم بوستر اندروید را ساخته‌اند که هر موبایل گیمری باید از آن استفاده کند.



ناشر بازی:
Panda Gaming Studio


دسته بندی:
نرم افزارهای کاربردی


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۲ مگابایت مگابایت

جمع‌بندی


بهترین گیم بوستر اندروید

ما در این مطلب از ویجیاتو به سراغ ۵ مورد از بهترین گیم بوستر اندروید رفته‌ایم. نرم‌افزارهایی که می‌توانند تجربه‌ای متفاوت از دنیای بازی‌های موبایلی را به تصویر بکشند. به ما بگوید که شما تجربه استفاده از کدام گیم بوستر اندرویدی را داشته‌اید و بنظرتان بهترین گیم بوستر اندرویدی کدام است؟

source
کلاس یوس

توسط petese.ir