تصاویر رسمی شیائومی می بند 9 اکتیو منتشر شده و طراحی این دستگاه را به نمایش گذاشته است. به زودی و در ماه آینده شاهد رونمایی از این گجت پوشیدنی خواهیم بود.

به گزارش وب‌سایت خبری xiaomitime، رسانه فناوری YTechB تنها چند روز پس از انتشار رندرهای شیائومی اسمارت بند 9 پرو، اطلاعاتی را درباره Mi Band 9 Active شیائومی فاش کرده است. دیروز نیز در تاریخ 17 اکتبر، برخی از رسانه‌های فعال در زمینه تکنولوژی و فناوری جزئیات مربوط به این مچ بند هوشمند شیائومی مانند طراحی، مشخصات، قیمت و رنگبندی را فاش کرده‌اند. گفته می‌شود که این گجت ردیاب تناسب اندام و سلامتی به زودی و در ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیات کلیدی شیائومی می بند 9 اکتیو

همان‎طور که گفته شد، تقریبا تمام جزئیات مربوط به گجت هوشمند جدید شیائومی فاش شده است. این جزئیات به شرح زیر می‌باشند:

  • طراحی شیائومی می بند 9 اکتیو

طراحی شیائومی Mi Band 9 Active در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی Mi Band 8 Active بسیار بهتر به نظر می‌رسد. بند آن با صفحه نمایش 1.47 اینچی به زیبایی هر چه تمام‌تر ادغام شده و ظاهری ظریف و براق را به آن بخشیده است. در واقع، طراحی این دستگاه به گونه‌ای اصلاح شده که عناصر زیبایی و راحتی را یک‌جا در اختیار کاربران قرار دهد.

شیائومی می بند 9 اکتیو
Xiaomi Mi Band 9 Active
  • مشخصات می بند 9 اکتیو شیائومی

از آنجایی که اندازه صفحه نمایش در 1.47 اینچ باقی مانده، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پیشرفت در بخش عمر باتری است. اسمارت بند 9 اکتیو شیائومی با یک بار شارژ تا 18 روز آماده به کار خواهد بود، در حالی که نسل قبلی تنها 14 روز عمر باتری داشت. این قابلیت این دستگاه را به انتخاب مناسبی برای افرادی که به عملکرد باتری طولانی‌تری احتیاج دارند، تبدیل می‌کند.

شیائومی می بند 9 اکتیو

  • قیمت شیائومی می بند 9 اکتیو

رسانه خبری YtechB معتقد است که Mi Band 9 Active ممکن است با قیمتی مشابه Mi Band 8 Active به بازار عرضه شود. البته توجه داشته باشید که نحوه قیمت‌گذاری این دستگاه بسته به منطقه فروش متفاوت خواهد بود. با این حال، این گجت پوشیدنی هوشمند، مطابق رسم و سنت دیرینه شیائومی مبنی بر ارائه ردیاب‌های تناسب اندام با کیفیت بالا و قیمت‌ مناسب، هزینه بالایی نخواهد داشت و در توان خرید اکثر کاربران خواهد بود.

  • رنگبندی شیائومی می بند 9 اکتیو

‌رنگبندی اولیه می بند 9 اکتیو شیائومی شامل سه رنگ مشکی، سفید و صورتی می‌شود. با این حال، این احتمال وجود دارد که شیائومی طبق معمول در آینده تنوع رنگ‌ها را بیشتر کند. این شرکت، در نسل‌های قبلی نیز رنگبندی را مطابق میل کاربران گسترش داده است.

شیائومی می بند 9 اکتیو

شیائومی، می بند 9 اکتیو را با طراحی بهبود یافته، عمر باتری طولانی‌تر و قیمت رقابتی احتمالا در ماه آینده معرفی خواهد کرد. این دستگاه یک پیشنهاد جذاب و فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به تناسب اندام و برند شیائومی خواهد بود. در روزهای آینده، با اعلام تاریخ رسمی عرضه، اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های این گجت منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره شیائومی می بند 9 اکتیو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir