سریال کیمیا از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار این سریال برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال کیمیا از شبکه آی فیلم از 21 مهر ۱۴۰۳ + ساعت پخش

سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی محصول سال ۱۳۹۳ در ژانر سیاسی،خانوادگی و عاشقانه است. این سریال بار اول در سال ۱۳۹۴ از شبکه دوم سیما پخش شد و طرفداران زیادی هم داشت. به گونه ای که چندین بار از شبکه های گوناگون بازپخش شد. مجموعه کیمیا در ۱۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه شده‌است و  بعد از سریال نقطه چین وکمربند هاراببندیم طولانی‌ترین سریال صدا و سیما است. ناگفته نماند این مجموعه علاوه بر تهران، آبادان، خرمشهر و دیگر مناطق استان‌های جنوبی در کشور گرجستان به‌ویژه پایتخت آن تفلیس نیز تصویربرداری داشته‌است.

حالا قرار است این سریال مجدد از شبکه ای فیلم پخش شود و جایگزین سریال از سرنوشت نیز می شود. برای اطلاع از ساعت دقیق این سریال از شبکه آی فیلم همراه ما باشید.

از جمله هنرمندان این مجموعه تلوزیونی می توان به مهراوه شریفی‌نیا،آزیتا حاجیان،حسن پورشیرازی،علی شادمان،مهدی پاکدل،پوریا پورسرخ،امیرحسین آرمان،سید مهرداد ضیایی،سوگل طهماسبی،نسرین نکیسا،رضا کیانیان،برزو ارجمند و…. اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده روایتگر زندگی پر فراز و نشیب دختری به نام کیمیا است که  در سه مقطع مهم تاریخی ایران قبل انقلاب،انقلاب و بعد از انقلاب است و دوره های سنی تقاوت او. داستان این سریال در زمان نزدیک به انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و زمان حال شروع می‌شود و….

سریال کیمیا از شبکه آی فیلم

زمان پخش سریال کیمیا از شبکه آی فیلم

این سریال از ۲۱ مهر ۱۴۰۳ هرشب ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ صبح و ۱۴ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir