اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ریسینگ – شبیه‌ساز موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Fx Racer همراه ویجیاتو باشید.

این روزها بازی‌های ریسینگ به طرز قابل توجهی محبوب‌اند. گیم‌پلی هیجان‌انگیز آن‌ها سبب شده تا دنیای این دسته از بازی‌ها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه گیمرها قرار بگیرد. خوشبختانه ردپای این دسته از بازی‌ها را می‌توان روی پلتفرم‌های مختلفی پیدا کرد. از پلتفرم پی‌سی و کنسول‌های خانگی بگیرید، تا موبایل و نینتندو سوئیچ! همچنین روی موبایل این دسته از بازی‌ها به سبب تنوع بسیاری که دارند، از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردارند و اگر شما نیز طرفدار بازی‌های ریسینگ موبایلی هستید، در این مطلب از ویجیاتو با بررسی بازی Fx Racer همراه ما باشید.

بازی موبایلی Fx Racer دست‌پختی از استودیوی FNK Games است. این بازی در سال ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۱۵ انحصارا برای موبایل عرضه شد. استودیوی FNK Games استودیویی مستقل از کشور اسپانیا بود که مهارت بالایی در ساخت بازی‌های ریسینگ موبایلی داشت. این استودیو تاکنون موفق شده تا ده‌ها بازی ریسینگ مختلف را برای پلتفرم موبایل عرضه کند. اما در میان این بازی‌ها، هیچ‌یک از آن‌ها به موفقیت و محبوبیت بازی Fx Racer نرسیدند.

به‌طوری‌که این بازی جذاب موبایلی تاکنون بیش از ۱۰ میلیون‌بار صرفا روی مارکت اندرویدی گوگل پلی‌استور، دانلود شده و میانگین نمرات آن به امتیاز ۴.۷ از ۵ رسیده است. این بازی موبایلی خودش را یک تجربه شبیه‌ساز معرفی می‌کند و چندان پایبند به المان‌های ریسینگ – آرکید نیست. به همین دلیل ما باید خودتان را برای رو به رو شدن با یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ موبایلی ادامه کنیم که سفری دوست داشتنی به دنیای مسابقات فرمول یک خواهد بود.

قانون نانوشته دنیای بازی‌های ریسینگ این است که به سختی می‌توان از یک بازی ریسینگ انتظار داستانی جذاب داشت. معمولا بخش داستانی در دنیای این دسته از بازی‌ها از اهمیت به مراتب کمتری برخوردار است و بازی‌سازها سعی می‌کنند تا از اتفاقات متفاوت‌تری برای جذابیت این بازی‌ها استفاده کنند. نید فور اسپید، مثال خوبی برای این موضوع است. استودیوی الکترونیک آرتز سعی کرد تا با فدا کردن بخش داستانی بازی‌هایش، روی گیم‌پلی تمرکز کند. موضوعی که شاید چندان منطقی بنظر نرسد، اما جواب داد و حالا این موضوع درباره بازی موبایلی Fx Racer نیز صدق می‌کند.

تا به این‌جای کار ما متوجه شدیم که بازی Fx Racer چندان در بخش داستانی حرفی برای گفتن ندارد. راستش را بخواهید، اگر طرفدار بازی‌های داستان محور باشید، این بازی گزینه مناسبی برایتان نیست. اما درباره بخش گیم‌پلی چطور؟ آیا گیم‌پلی این بازی نیز همانطور که انتظار می‌رفت، سرنوشتی مشابه بخش داستانی‌اش دارد؟ خیر! ما در دنیای این بازی موبایلی با یکی از خوش‌ساخت‌ترین عناوین ریسینگ – شبیه‌ساز رو به رو هستیم که تجربه‌ای متفاوت از دنیای بازی‌های ریسینگ را روی موبایل به تصویر می‌کشد.

بازی Fx Racer یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

حتی اگر طرفدار بازی‌های ریسینگ نیز نباشید، بازهم بازی Fx Racer شما را عاشق تجربه این بازی‌ها می‌کند. این بازی قرار نیست که تجربه‌ای مشابه سری نید فور اسپید باشد. بلکه بازی تا حد بسیار زیادی وابسته به المان‌های ریسینگ – شبیه‌ساز است. شبیه‌سازی فوق‌العاده از دنیای مسابقات فرمول یک! شما باید به عنوان راننده‌ای تازه‌کار وارد مسابقات فرمول یک شوید، تیم‌تان را به قهرمانی برسانید و در نهایت به عنوان یک اسطوره در میان طرفداران فرمول یک شناخته شوید.

یکی از بخش‌های دوست داشتنی این بازی، قابلیت‌های شخصی‌سازی این بازی‌اند. برخلاف عناوینی چون نید فور اسپید، در دنیای بازی Fx Racer خبری از مکانیزم‌های پیچیده نیست. شما صرفا می‌توانید رنگ خودرویتان را عوض کنید و دستی به سر و روی ارتقاع آن بکشید. همچنین حضور پیست‌های مختلف نیز سبب شده این بازی یکی از بهترین عناوین ریسینگ روی پلتفرم موبایل باشد که هر گیمری حداقل برای یک‌بار هم که شده باید سری به این بازی بزند.

ما با یک بازی مستقل موبایلی رو به رو هستیم. اما این به معنای بد بودن گرافیک آن نیست! بلکه کاملا برعکس! گرافیک این بازی خاص و دوست داشتنی طراحی شده و چنین گرافیکی جذابیت هرچه بیشتر این بازی کمک شایانی کرده است. موضوعی که درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا تجربه Fx Racer یکی از بهترین‌ها برای طرفداران دنیای مسابقات فرمول یک روی پلتفرم موبایل باشد.

بازی Fx Racer یکی از بهترین بازی‌های پلتفرم موبایل در سبک عناوین ریسینگ – شبیه‌ساز است. این بازی که توسط استودیوی FNK Games برای موبایل ساخته شده، حرف برای گفتن دارد و می‌تواند موبایل گیمرها را تا مدت‌ها سرگرم کند.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir