وان پلاس سرانجام طراحی و تاریخ رونمایی از پرچمدار بعدی خود یعنی وان پلاس 13 را تایید کرد. این گوشی در تاریخ 31 اکتبر (10 آبان) ساعت 4 بعدازظهر به وقت محلی، در یک رویداد ویژه در چین به‌عنوان جانشین وان پلاس 12 رونمایی خواهد شد. وان پلاس 13 یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت بهره می‌برد.

طراحی وان پلاس 13

وان پلاس 13 در سه رنگ عرضه خواهد شد. نسخه “White Dawn” با بهره‌گیری از فناوری جدید Silk Glass، ظاهری جذاب دارد. نسخه “Blue Moment” نیز با استفاده از بافت BabySkin برای اولین گوشی در صنعت موبایل، حس نرمی و لطافت پوست را ارائه می‌دهد. در نهایت، نسخه “Obsidian Secret” با روکش Ebony Wood Grain Glass، ظاهری منحصربه‌فرد دارد که یادآورد چوب طبیعی است.

از نظر طراحی، وان پلاس 13 دارای نمایشگری خمیده در چهار لبه و ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ در پنل پشتی است. برخلاف مدل‌های قبلی، ماژول دوربین با قاب دستگاه ادغام نشده است. جزیره دوربین شامل سه لنز و یک فلش LED است که به صورت متقارن در یک فرمت مربعی قرار گرفته‌اند. همچنین یک حلقه فلزی در اطراف ماژول دایره‌ای وجود دارد که به آن ظاهری زیبا بخشیده و ناحیه دوربین را از بقیه پنل پشتی متمایز می‌کند.

یک خط افقی از ماژول دوربین تا لبه دستگاه امتداد یافته و لوگوی (H (Hasselblad روی آن حک شده است. لوگوی OnePlus نیز به طور ظریف زیر ماژول دوربین قرار گرفته است. لبه‌های گوشی از فلز ساخته شده که به آن ظاهری پریمیوم می‌بخشد.

اگرچه وان پلاس تاکنون چند تیزر از طراحی این گوشی منتشر کرده است، اما هنوز مشخصات آن را تایید نکرده است. با این‌حال، طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی به نمایشگر 6.82 اینچی با وضوح تصویر 2K و نرخ تجدید 120 هرتزی BOE X2، تراشه اسنپدراگون 8 الیت، حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x، حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0، باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه گانه 50 مگاپیکسلی (LYT-808) مجهز خواهد بود.

همچنین، انتظار می‌رود این گوشی از رابط کاربری ColorOS 15 مبتنی بر اندروید 15، موتور لرزشی 0916T و گواهینامه IP69 بهره ببرد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir