طرفداری | احتمال برکناری فرشید سمیعی بسیار بالاست.

باشگاه استقلال در آستانه بازی مهم مقابل النصر عربستان قرار دارد و یکشنبه شب هم ایران را به سمت دبی ترک کرد. در حالی که چیزی به بازی استقلال و النصر عربستان باقی نمانده، یک اتفاق عجیب برای آبی‌پوشان ممکن است رخ دهد.

از اطراف باشگاه استقلال خبر می‌رسد مدیران هلدینگ خلیج فارس تصمیم نهایی خود را درباره فرشید سمیعی گرفته‌اند و او به احتمال فراوان به زودی برکنار می‌شود. در این خصوص شنیده‌ها حاکی از آن است که با چند مدیر برای مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت شده است و یکی از این نفرات به زودی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال از سوی هدلینگ خلیج فارس معرفی می‌شود.

رسانه طرفداری دقایقی پیش به اطلاعاتی در این خصوص دست یافت و متوجه شد تغییرات در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال را باید تا حدود زیادی قطعی دانست و مسیر فرشید سمیعی و باشگاه استقلال از هم جدا خواهد شد.

این موضوع در حالی رخ داده که به گفته نزدیکان فرشید سمیعی، او به شدت از این تصمیم ناراحت و متعجب است. در واقع فرشید سمیعی بعد از انتخاب پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی اسقلال اعتقاد دارد هر کاری را که می‌توانسته انجام داده است.

برخی منابع نزدیک می‌گویند مدیران هلدینگ خلیج فارس برای اعلام تغییرات فعلا دست نگه داشته‌اند و به احتمال زیاد بعد از دیدار با النصر به شکل رسمی این موضوع را در رسانه باشگاه استقلال اعلام می‌کنند.

source

توسط petese.ir