نام بازی بعدی استودیوی Hazelight سازندگان بازی موفق و محبوب It Takes Two به تازگی توسط یک منبع معتبر فاش شده است.

هفته گذشته جوزف فارس، کارگردان خلاق بازی جدید کوآپ استودیو را در توییتر رونمایی کرد و آن را یک آی‌پی جدید به نام S**** ******N نامید.

این پست سپس توسط اکانت رسمی Hazelight نقل قول شد که تصویری از یک فیلمنامه با یادداشت‌ها و برگه‌های خودچسب مختلف از جمله عبارت co-op داشت و نشان می‌داد استودیو به ساخت عناوین چندنفره پیشین خود ادامه خواهد داد.

Hazelight

نام بازی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما دیتاماینر billbil-kun که سابقه طولانی در افشای بازی‌ها و سخت‌افزارهای جدید قبل از اعلام رسمی دارد، ظاهرا آن را پیش از موعد فاش کرده است.

او در پستی در وبلاگ Dealabs بیان کرد که بازی Split Fiction نام خواهد داشت و اشاره کرده نحوه تقسیم صفحه نمایش نقش بزرگی در گیم‌پلی خواهد داشت.

تصویر Hazelight شامل طرح‌های مختلفی است که نشان می‌دهد صفحه نمایش به جهات مختلف تقسیم می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد که یک نوع مکانیک تقسیم صفحه نمایش پویا، ویژگی اصلی بازی خواهد بود.

Hazelight

استودیوی Hazelight در ماجراجویی‌های کوآپ تخصص دارد و هر دو بازی منتشر شده آن‌ها تا به امروز A Way Out و It Takes Two تنها در حالت کوآپ دو نفره قابل بازی هستند و هیچ حالت تک‌نفره‌ای ندارند.

هفته گذشته Hazelight اعلام کرد که It Takes Two بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروخته است. جوزف فارس در مصاحبه‌ای با VGC در سال ۲۰۲۲ در مورد بازی بعدی استودیو گفت که «یک شگفتی به روش خوب» به حساب می‌آید و افزود «قطعا در مسیر درستی قرار دارد و چیزی واقعا فوق‌العاده خواهد بود».

source

توسط petese.ir