سامسونگ از نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 با دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی کرد. این گوشی نازک‌ترین و سبک‌ترین طراحی را در سری گلکسی زد فولد سامسونگ دارد.

طراحی و مشخصات نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6

گلکسی زد فولد 6 نسخه ویژه با ضخامت 10.6 میلی‌متر و وزن 236 گرم، نسبت به مدل استاندارد سبک‌تر و باریک‌تر است. صفحه نمایش اصلی 8 اینچی این گوشی با نسبت تصویر 20:18، عریض‌ترین صفحه نمایش در سری گلکسی زد فولد را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش بیرونی 6.5 اینچی نیز با نسبت تصویر 21:9، تجربه راحتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه دارای یک فریم آلومینیومی مقاوم و پنل‌های جلویی و پشتی محافظت شده با گوریلا گلس ویکتوس 2 است.

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 

از نظر مشخصات فنی، نسخه ویژه از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره می‌برد. این دوربین با یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری همراه شده است. در قسمت داخلی، یک دوربین زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در صفحه نمایش بیرونی تعبیه شده است. تمام دوربین‌ها به جز دوربین داخلی، از ضبط ویدئو 4K با نرخ فریم 60 قاب بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند و دوربین اصلی همچنین قابلیت فیلم‌برداری 8K با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه دارد.

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 

نسخه ویژه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی مجهز شده است و با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1.1 کار می‌کند. سامسونگ تایید کرده است که این دستگاه به اندروید 15 (One UI 7.0) آپدیت خواهد شد و به مدت شش سال آپدیت‌های نرم‌افزاری و هفت سال وصله‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 

این گوشی از یک باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع سیمی 25 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت (eSIM)، 5G، وای‌فای 7، بلوتوث 5.3، NFC، UWB و USB-C اشاره کرد. همچنین، این دستگاه دارای یک حسگر اثر انگشت کناری است.

قیمت و زمان عرضه

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 با قیمت 2,789,600 وون کره‌ (معادل 2040 دلار) از تاریخ 25 اکتبر (4 آبان) در کره جنوبی عرضه خواهد شد. این دستگاه در یک نسخه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود و در رنگ مشکی به بازار عرضه خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه به‌زودی با نام سامسونگ گلکسی W25 روانه بازار چین خواهد شد. سامسونگ احتمالا به زودی اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این گوشی را اعلام خواهد کرد. تا آن زمان،‌ با فارنت همراه باشید.



source
کلاس یوس

توسط petese.ir