قبل از اینکه سراغ معرفی و بررسی هندزفری های نویز کنسلینگ برویم بهتر است ابتدا در مورد تکنولوژی Noise Cancelling که در هندزفری های بلوتوثی استفاده شده بیشتر بدانیم. کوتاه و خیلی ساده سعی می کنیم این موضوع را شفاف کنیم.

نویز کنسلینگ چیست؟

هنگام خرید هندزفری نویز کنسلینگ معمولا با دو عبارت “ANC” و “ENC” مواجه می شویم. هر دو این عبارات مفهوم حذف نویز یا همان نویز کنسلینگ را می رسانند اما تفاوت آنها در چیست ؟

ANC چیست؟

این تکنولوژی نویزهای محیط را برای کاربر حذف می کند. این فناوری بیشتر در محیط های شلوغ مانند مترو یا خیابان های پر سروصدا کاربرد دارد. در این حالت با استفاده از میکروفون هایی که در بیرون و درون هر کدام از گوشی های هندزفری وجود دارد صدای مزاحم اطراف تشخیص داده می شود و توسط این فناوری حذف می شود.

ENC چیست؟

این تکنولوژی صداهای اطراف مانند صدای باد یا صحبت کردن اطرافیان را حذف می کند و صدایی بهتر و شفاف تر را به مخاطب شما منتقل می کند.

تفاوت ANC با ENC چیست؟

فناوری ANC بیشتر برای تجربه شنیداری استفاده می شود و هنگام گوش کردن به موسیقی می توانید کاملا آن را حس کنید. در حالی که ENC برای انتقال هر چه بهتر و با کیفیت تر صدای شما به آن طرف خط و کسی که در حال مکالمه با آن هستید استفاده می شود.

حالا که با این تکنولوژی آشنا شدیم می خواهیم دو مدل هندزفری نویز کنسلینگ ارزان که می تواند در مکان های شلوغ حسی بهتر در استفاده از هندزفری به شما بدهد را بررسی و معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 6 Lite

هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Buds 6 Lite

این مدل هندزفری بلوتوثی شیائومی در سه رنگ مشکی، سفید و آبی آسمانی عرضه شده است. از نظر ظاهری، طراحی کیس و هر کدام از گوش ها یک طراحی مینیمال دارد. روی کیس چراغ LED برای نمایش میزان شارژ کیس تعبیه شده است. در زیر کیس درگاه شارژ تایپ سی قرار دارد که توسط آن باتری با ظرفیت 480 میلی آمپر ساعتی این هندزفری شارژ شود. در کنار درگاه شارژ یک دکمه فیزیکی قرار گرفته که برای ریست کردن هندزفری استفاده می شود. ظرفیت باتری که برای هر کدام از گوشی ها در نظر گرفته شده 45 میلی آمپر ساعت است که همراه با ظرفیت کامل کیس می تواند تا حدود 38 ساعت مفید برای شما شارژدهی داشته باشد. عایق بندی در ساخت و طراحی این ایرپاد شیائومی به گونه ای انجام شده که موفق به دریافت گواهینامه ضد آب IP54 شده است.

وزن هر کدام از گوشی ها حدود 4.2 گرم است و وزن کیس چیزی حدود 38.5 گرم که در کل 47 گرم وزن کامل این هندزفری نویز کنسلینگ شیائومی است.

در مورد فناوری نویز کنسلینگ به کار رفته در این محصول می توان اینگونه گفت که قابلیت ANC را دارا می باشد که می تواند تا 40db در حذف نویز موفق عمل کند. اما قابلیت ENC نیز در این هندزفری بلوتوث توسط دو میکروفون انجام می شود که به کمک هوش مصنوعی مکالمه ای شفاف و بدون نویز را برای شما به همراه خواهد داشت.

اگر برای استفاده روزانه خود نیاز به یک هندزفری بلوتوثی با کیفیت دارید، می توانید با توجه به قیمت ایرپاد شیائومی که معرفی شد، با بودجه ای حدود 1.5 میلیون تومان یک ایرپاد شیائومی نویز کنسلینگ خریداری کنید.

هندزفری بلوتوثی شیائومی Xiaomi Buds 5

هندزفری بلوتوثی شیائومی Xiaomi Buds 5

اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوثی با قابلیت های جذاب هستید که پرچم دار باشد شیائومی بادز 5 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ایرپاد شیائومی Xiaomi Buds 5 در سه رنگ مشکی، سفید و تیتانیوم عرضه شده است. طراحی این هندزفری به گونه ای است که کاملا حس لوکس بودن را به شما می دهد. کیس هندزفری بادز 5 شیائومی از ترکیب رنگ شفاف برای درب کیس و رنگ مات برای بدنه تشکیل شده است. باتری 480 میلی آمپر ساعتی کیس و 35 میلی آمپر ساعتی برای هر کدام از گوش ها که قابلیت شارژ سریع نیز دارد. گواهینامه IP54 ضد آب نیز توسط این محصول دریافت شده است.

در مورد حذف نویز و فناوری Noise Cancelling استفاده شده در این محصول باید گفت که قابلیت ANC با فرکانس بالا در این هندزفری بلوتوثی وجود دارد و در کنار آن این هندزفری شیائومی می تواند توسط 3 میکرفون و هوش مصنوعی هنگام مکالمه نیز صداهای مزاحم را حذف کند.

با فناوری حذف نویز این مدل می توانید در مکان های شلوغ و پر سروصدا، مترو، خیابان های شلوغ، هنگام ورزش یا حتی در مسافرت از مکالمه ای شفاف لذت ببرید و موسیقی را با بهترین کیفیت و ریزترین جزئیات بشنوید.

اگر می خواهید با محصولات بیشتری آشنا شوید و بررسی کامل آنها را ببینید و در نهایت با بهترین قیمت و گارانتی هندزفری بلوتوثی مورد نظر خود را خریداری کنید می توانید به فروشگاه اینترنتی موبونیاز مراجعه کنید. اگر قبل از خرید سوالی در مورد هر کدام از محصولات دارید می توانید از همکاران ما به صورت تلفنی مشاوره خرید هندزفری بگیرید.

 

سلب مسئولیت: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی است، توسط فارنت تهیه نشده و این وبسایت مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir