اسنپدراگون 8 الیت کوالکام توانسته تراشه A18 Pro اپل را در بنچمارک انتوتو شکست دهد. این تراشه هنوز معرفی نشده و قرار است به‌زودی رونمایی شود.

شرکت کوالکام روز دوشنبه سرانجام از تراشه پرچمدار جدید خود، اسنپدراگون 8 الیت (که پیش از این با نام اسنپدراگون 8 نسل 4 شناخته می‌شد) رونمایی خواهد کرد. نتایج بنچمارک آنتوتو، که به تازگی از یک نمونه اولیه گوشی ریلمی GT7 Pro منتشر شده است، نشان‌دهنده کسب امتیاز بسیار بالای3,025,991 است.

شکست تراشه A18 Pro اپل از اسنپدراگون 8 الیت در بنچمارک انتوتو

این امتیاز، تراشه اسنپدراگون 8 الیت را به مراتب قدرتمندتر از تراشه A18 Pro اپل (با امتیاز حدود 1.65 میلیون) و همچنین تراشه دایمنسیتی 9400 مدیاتک (با امتیازی حدود 2.8 میلیون) تبدیل کرده است.

شکست A18 Pro اپل از اسنپدراگون 8 الیت

گفته می‌شود تراشه اسنپدراگون 8 الیت در دو نسخه ارائه خواهد شد: نسخه پایه با دو هسته پردازشی با فرکانس حداکثر 4.09 گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس 2.78 گیگاهرتز، و نسخه پریمیوم با دو هسته پردازشی با فرکانس حداکثر 4.32 گیگاهرتز. هر دو نسخه از پردازنده گرافیکی آدرنو 830 بهره می‌برند و با استفاده از فناوری 3 نانومتری TSMC تولید می‌شوند.

تراشه اسنپدراگون 8 الیت پیش از این نیز در بنچمارک گیک‌بنچ عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. با توجه به این نتایج، می‌توان انتظار داشت که این تراشه رقیبی قدرتمند در بازار باشد و جهشی قابل‌توجه در عملکرد نسبت به نسل قبلی خود ارائه دهد.

نظر شما درباره شکست تراشه A18 Pro اپل از اسنپدراگون 8 الیت کوالکام چیست؟ آیا باید منتظر یک سورپرایز بزرگ در صنعت موبایل باشیم؟




source
کلاس یوس

توسط petese.ir