30 مهر 1403 ساعت 19:28

آیپد مینی 7 – iPad Mini 7 با تغییرات زیادی همراه نشده است؛ اما ظاهرا شاهد برطرف شدن بزرگترین مشکل آیپد در آن هستیم. مشکلی که باعث شده بود بسیاری از کاربران از خرید آیپد پشیمان شوند.

آیپدهای اپل معمولا سهم بسیار زیادی را از بازار تبلت جهانی به خود اختصاص می‌دهند. این تبلت ها به‌خاطر کیفیت بالای سخت‌افزاری و هماهنگی بالا با نرم‌افزار شناخته شده هستند. گرچه در سال ۲۰۲۱ آیپد مینی 6 باعث شد که نگاه‌ها به اپل تا حدودی تغییر کند. خریداران این مدل مجبور بودند با بزرگترین مشکل آیپد برای سال‌ها کنار بیایند. هرچند که حالا در آیپد مینی 7 این مشکل برطرف شده است.

بزرگترین مشکل آيپد چشم کاربران را در آورده بود

اندکی پس از عرضه آیپد مینی 6 به بازار شکایت‌های کاربران از یک مشکل بسیار مهم شروع شد. در ابتدا عده‌ای گمان می‌کردند که این مشکل فقط در دستگاه‌های محدودی وجود دارد؛ اما بعدها مشخص شد که تعداد بسیار زیادی از آیپدها را تحت‌تاثیر قرار داده است. بزرگترین مشکل آیپد به صفحه‌نمایش دستگاه مربوط می‌شد. ظاهرا عدم هماهنگی بین رفرش‌ریت دو بخش نمایشگر باعث می‌شود که محتوا کج به‌نظر برسد.

مثلا اگر در حال خواندن متن یک کتاب الکترونیکی در آیپد بودید، متوجه می‌شدید که ادامه جمله کمی پایین‌تر از بخش ابتدایی آن است. این مشکل در رابطه با تصاویر نیز احساس می‌شد. البته ظاهرا چنین مشکلی در نسل‌های پیشین آیپد نیز وجود داشت، اما به دلایلی در آیپد مینی 6 شدت یافته بود. کاربران اعلام می‌کردند که نمی‌توان چنین مسئله‌ای را نادیده گرفت. چراکه فشار بسیار زیادی را به‌چشم وارد می‌کند.

البته اپل آپدیت‌های مختلفی را برای آیپد ارائه کرد؛ اما هیچکدام از آنها نتوانستند کارساز شوند. همین نیز ثابت کرد که مسئله سخت‌افزاری بوده است. عجیب‌تر از همه اینکه اپل پس از مدتی گفت که چنین چیزی در نمایشگرهای LCD کاملا عادی است و کاربران نباید متعجب شوند. حالا پس از گذشت چند سال در اخبار تکنولوژی گفته می‌شود که در آیپد مینی 7 بزرگترین مشکل آيپد دیده نمی‌شود. با وجود این، باید چند روزی تا عرضه جهانی آیپد جدید صبر کرد و دید که کاربران چه نظری در رابطه با آن دارند.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیپد مینی ۷ و آیپد مینی ۶؛ تبلت اقتصادی جدید اپل چه تغییراتی کرده؟ سامسونگ از دو تبلت جدید گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا با امکانات و مشخصات متفاوت رونمایی کرد رد مجیک قدرتمندترین تبلت گیمینگ سال ۲۰۲۴ را معرفی کرد

source

توسط petese.ir