گوشی Infinix Hot 50 Pro+ 4G هفته گذشته معرفی شد. امروز اما، گوشی دیگری از این خانواده یعنی اینفینیکس هات 50 پرو معرفی شد که به مانند نسخه‌ی پلاس به تراشه Helio G100 مجهز است.

به‌گزارش gsmarena، گوشی تازه معرفی شده‌ی اینفینیکس سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری رابط کاربری XOS 14.5 اجرا می‌کند و در دو پیکربندی 8 / 128 گیگابایت و 8 / 256 گیگابایت عرضه می شود. گفته می‌شود که حافظه داخلی هر دو پیکربندی از طریق کارت microSD تا 2 ترابایت قابل ارتقا هستند.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات نمایشگر اینفینیکس هات 50 پرو

اینفینیکس هات 50 پرو به نمایشگر 6.78 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز است که رزولوشن FullHD+ را با حداکثر روشنایی 1800 نیت ارائه می‌کند.

در صفحه‌نمایش این گوشی یک پانچ هول برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده که در خود یک سنسور 8 مگاپیکسلی را جای داده است. علاوه بر این Infinix Hot 50 Pro به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش نیز مجهز است.

اینفینیکس هات 50 پرو در قسمت پشتی خود یک سیستم دوربین سه‌گانه عمودی شکل دارد که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور Hi-5022Q را در خود جای داده است.

طراحی، رنگ بندی و مشخصات باتری اینفینیکس هات 50 پرو

منبع تامین انرژی این دستگاه یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که از طریق پورت USB-C و با سرعت شارژ 33 وات شارژ می‌شود.

از قرار معلوم گوشی Infinix Hot 50 Pro که 7.4 میلی‌متر ضخامت و 190 گرم وزن دارد در رنگ‌های مشکی براق، آبی یخچالی و خاکستری تیتانیومی عرضه خواهد شد. بااینحال هنوز زمان عرضه و قیمت آن مشخص نیست.

از دیگر ویژگی‌های شاخص این دستگاه می‌توان به درجه حفاظت IP54، NFC، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، بلندگوهای دوتایی و پشتیبانی از DTS Sound و Hi-Res Audio اشاره کرد. غول مرحله‌ی آخر اینکه این گوشی از هوش مصنوعی Infinix  نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

source
کلاس یوس

توسط petese.ir