مشخصات iQOO 13 رسماً تایید شد که شامل اسنپدراگون 8 الیت، باتری 6150 میلی‌آمپرساعتی، صفحه‌نمایش BOE Q10 و موارد دیگر می‌شود.

امروز، جیا جینگ‌دونگ، نایب‌رئیس ویوو در یک پست ویبو، مشخصات این گوشی را تایید کرده است. در حالی‌که شرکت کوالکام هنوز نام رسمی تراشه نسل بعدی سری اسنپدراگون 8 خود را تایید نکرده، جینگ‌دونگ اعلام کرده که این تراشه با نام اسنپدراگون 8 الیت عرضه خواهد شد و در iQOO 13 استفاده می‌شود. به گفته جینگ‌دونگ، این تراشه بهبودهای قابل‌توجهی را در عملکرد CPU، GPU و NPU ارائه می‌دهد و به سطحی از توانایی که قابل‌مقایسه با پی‌سی‌ها است، دست می‌یابد. همکاری بین ویوو و کوالکام با هدف بهینه‌سازی این تراشه صورت می‌گیرد تا کاربران بتوانند هم عملکرد بالا و هم بهره‌وری انرژی را تجربه کنند.

مشخصات iQOO 13

iQOO 13 از ویژگی‌های پیشرفته تونینگ، از جمله اختصاص عملکرد برای تغییر فرکانس‌های CPU و GPU طبق سناریوهای مختلف، بهره‌ می‌برد. این گوشی از یک سیستم پیشرفته پراکنش حرارت با گرافن چندلایه و یک خنک‌کننده VC بزرگ 7K استفاده می‌کند تا عملکرد پایدار در بارهای سنگین ارائه کند. این دستگاه همچنین به یک چیپ بازی (توسعه‌یافته توسط ویوو) به نام Q2 مجهز شده است که از وضوح بافت 2K هم‌سطح پی‌سی و نرخ تجدید 144 فریم‌برثانیه در بازی‌ها پشتیبانی می‌کند.

iQOO 13 از یک صفحه نمایش 2K Q10 Everest بهره می‌برد که با همکاری شرکت چینی BOE توسعه یافته است. این نمایشگر طوری طراحی شده تا روشنایی و دقت رنگ فوق‌العاده را ارائه دهد. در عین‌حال مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این گوشی دارای یک پنل OLED تخت 6.82 اینچی با وضوح 2K و نرخ نوسازی 144 هرتز است. این گوشی همچنین اولین فناوری محافظت از چشم OLED با نور قطبی را ارائه می‌دهد که خستگی چشم را در طول جلسات طولانی کاهش می‌دهد.

جینگ‌دونگ همچنین تایید کرده که iQOO 13 مجهز به یک باتری 6150 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 وات است. این باتری از فناوری نسل سوم الکترود منفی سیلیکون برای حفظ طراحی نازک و سبک بهره می‌برد. این دستگاه آخرین نسخه رابط کاربری OriginOS 5 را اجرا می‌کند که تجربه کاربری را با قابلیت‌های بهبودیافته هوش مصنوعی و تنظیمات شنیداری و بصری برای بازی‌ها ارتقا می‌بخشد. او همچنین تایید کرد که این گوشی به اسپیکرهای دوگانه و یک موتور بزرگ 1016H برای هپتیک‌ها مجهز شده است.

انتظار می‌رود iQOO 13 به زودی روانه بازار هند شود. طبق گزارش‌های اخیر، این گوشی ممکن است در هفته اول دسامبر در این کشور عرضه شود.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir